Εκπαίδευση Ενηλίκων: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Βιωματικές Δραστηριότητες

Κατεύθυνση: Παιδαγωγικά

Απονέμεται Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 27/5/2019

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
20/5/2019
Εναρξη Μαθηματων:
27/5/2019
Διαρκεια:
4 Μήνες (180 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
15

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
20/5/2019
Εναρξη Μαθηματων:
27/5/2019
Διαρκεια:
4 Μήνες (180 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
15
Έναρξη Μαθημάτων
27/5/2019

Εισαγωγή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Εκπαίδευση Ενηλίκων: Θεωρητικές Προσεγγίσεις και Βιωματικές Δραστηριότητες» έχει ως σκοπό τόσο την ενημέρωση όσο και την απόκτηση μιας σαφούς εικόνας σχετικά με τις θεωρητικές προσεγγίσεις της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Μεταξύ των θεμάτων που εξετάζονται είναι τα κυρίαρχα θεωρητικά ρεύματα στην εκπαίδευση ενηλίκων και ιδιαιτέρως η δεσπόζουσα θεωρία της μετασχηματίζουσας μάθησης, η ομάδα μάθησης, οι ρόλοι που αναδύονται σε αυτήν, τα προβλήματα που προκύπτουν κατά τις διάφορες φάσεις εξέλιξής της, εκπαιδευτικές τεχνικές κτλ. Επίσης θα υπάρχει η μεγαλύτερη δυνατή ενεργός συμμετοχή των εκπαιδευομένων σε βιωματικές δραστηριότητες, που θα προσφέρουν τη δυνατότητα για σύζευξη και συνδυασμό θεωρίας και πράξης. Για την άσκηση των εκπαιδευομένων σε διδακτικές δεξιότητες και μορφές εργασίας θα αξιοποιηθούν ως τεχνικές άσκησης η μικροδιδασκαλία και τα μικρομαθήματα.

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Εκπαίδευση Ενηλίκων: Ορισμός-Συναφείς Όροι - Διακριτά Όρια (μέρος α)
  • Εκπαίδευση Ενηλίκων: Ορισμός-Συναφείς Όροι - Διακριτά Όρια (μέρος β)
  • Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα και Κίνητρα των Ενηλίκων Εκπαιδευομένων (μέρος α)
  • Χαρακτηριστικά Γνωρίσματα και Κίνητρα των Ενηλίκων Εκπαιδευομένων (μέρος β)
  • Οι Βασικές Θεωρητικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (μέρος α)
  • Οι Βασικές Θεωρητικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (μέρος β)
  • Νεότερες Θεωρητικές Προεκτάσεις και Συμπληρώσεις: Προς Μια Ολοκληρωμένη Θεωρία της Εκπαίδευσης Ενηλίκων (μέρος α)
  • Νεότερες Θεωρητικές Προεκτάσεις και Συμπληρώσεις: Προς Μια Ολοκληρωμένη Θεωρία της Εκπαίδευσης Ενηλίκων (μέρος β)
  • Η Δεσπόζουσα Θεωρία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: Μετασχηματίζουσα Μάθηση (μέρος α)
  • Η Δεσπόζουσα Θεωρία στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: Μετασχηματίζουσα Μάθηση (μέρος β)
  • Η Ομάδα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (μέρος α)
  • Η Ομάδα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (μέρος β)
  • Στρατηγικές και Εκπαιδευτικές Τεχνικές (μέρος α)
  • Στρατηγικές και Εκπαιδευτικές Τεχνικές (μέρος β)
  • Συναισθηματική Σχέση και Επικοινωνία Εκπαιδευτή Και Εκπαιδευομένων (μέρος α)
  • Συναισθηματική Σχέση και Επικοινωνία Εκπαιδευτή Και Εκπαιδευομένων (μέρος β)
  • Το Προφίλ του Εκπαιδευτή Ενηλίκων (μέρος α)
  • Το Προφίλ του Εκπαιδευτή Ενηλίκων (μέρος β)
  • Το Φύλο και η Ηλικία Εκπαιδευτή και Εκπαιδευομένων (μέρος α)
  • Το Φύλο και η Ηλικία Εκπαιδευτή και Εκπαιδευομένων (μέρος β)
  • Πολιτισμική Ετερογένεια και Διαχείριση Πολυπολιτισμικών Ομάδων (μέρος α)
  • Πολιτισμική Ετερογένεια και Διαχείριση Πολυπολιτισμικών Ομάδων (μέρος β)
  • Ενσυναίσθηση και Ενσυναισθητικές-Βιωματικές Δραστηριότητες (μέρος α)
  • Ενσυναίσθηση και Ενσυναισθητικές-Βιωματικές Δραστηριότητες (μέρος β)
  • Η Αξιοποίηση της Εικόνας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (μέρος α)
  • Η Αξιοποίηση της Εικόνας στην Εκπαίδευση Ενηλίκων (μέρος β)
  • Το Αρχαίο Δράμα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: Το Παράδειγμα «Φιλοκτήτης» του Σοφοκλή. Ένα Γύμνασμα Κριτικού Στοχασμού (μέρος α)
  • Το Αρχαίο Δράμα στην Εκπαίδευση Ενηλίκων: Το Παράδειγμα «Φιλοκτήτης» του Σοφοκλή. Ένα Γύμνασμα Κριτικού Στοχασμού (μέρος β)
  • Εκπαίδευση Ενηλίκων και Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες (μέρος α)
  • Εκπαίδευση Ενηλίκων και Ευάλωτες Κοινωνικές Ομάδες (μέρος β)
  • Η Σύνταξη και ο Σχεδιασμός ενός Προγράμματος Εκπαίδευσης Ενηλίκων (μέρος α)
  • Η Σύνταξη και ο Σχεδιασμός ενός Προγράμματος Εκπαίδευσης Ενηλίκων (μέρος β)
  • Τεχνικές Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Μικρομαθήματα και Μικροδιδασκαλία (μέρος α)
  • Τεχνικές Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών Ενηλίκων: Μικρομαθήματα και Μικροδιδασκαλία (μέρος β)
  • Αξιολόγηση σε ένα Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (μέρος α)
  • Αξιολόγηση σε ένα Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Ενηλίκων (μέρος β)

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Βρεττός Ιωάννης
Βρεττος Ιωαννης
Ομότιμος Καθηγητής Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε μπορώ να ξεκινήσω;

Απομένουν 30 μέρες για την υποβολή της αίτησης σου

Κόστος Προγράμματος

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 57ο κύκλο σπουδών από 19/2/2019 μέχρι και 31/3/2019 δείτε εδώ πώς διαμορφώνονται τα δίδακτρα με έκπτωση 10% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Δείτε τις τιμές με το Early Entry:

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 4
Δίδακτρα (σε δόσεις) 330 € 297 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 110 € 99 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 310 € 279 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 10% 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 297 € 267 € 281 € 253 € 264 € 238 € 248 € 223 € 231 € 208 €
Δόση 99 € 89 € 94 € 85 € 88 € 79 € 83 € 75 € 77 € 69 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκτπωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα