Σχεδιασμός Οργάνωση, Υλοποίηση και Διοίκηση Προγραμμάτων και Ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων για το Δημόσιο Τομέα

Η επιτυχής ολοκλήρωση του προγράμματος οδηγεί στη χορήγηση Βεβαίωσης Πιστοποίησης

Έναρξη Μαθημάτων 29/10/2019

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
18/10/2019
Εναρξη Μαθηματων:
29/10/2019
Διαρκεια:
7 Μήνες (241 ώρες)

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
18/10/2019
Εναρξη Μαθηματων:
29/10/2019
Διαρκεια:
7 Μήνες (241 ώρες)
Έναρξη Μαθημάτων
29/10/2019

Εισαγωγή

Το πρόγραμμα “Σχεδιασμός, Οργάνωση, Υλοποίηση και ∆ιοίκηση Προγραμμάτων και Ενεργειών ∆ημοσίων Σχέσεων για τον ∆ημόσιο Τομέα (Υπουργεία, Νομαρχίες, ∆ήμοι και Κοινότητες, ∆ΕΚΟ, Ινστιτούτα κ.α.)“ είναι ένα πλήρες και ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα με στόχο την παροχή γνώσης για τον σχεδιασμό και την εφαρμογή προγραμμάτων και ενεργειών δημοσίων σχέσεων – σημείο ιδιαίτερα σημαντικό βάσει των εξαγγελιών των κυβερνήσεων των τελευταίων 15 ετών αλλά και όλου του πολιτικού κόσμου καθώς και των αναγκών των πολιτών - σε ένα ιδιαίτερα κρίσιμο, στρατηγικό και νευραλγικό τομέα, το δημόσιο.

Το πρόγραμμα ξεκινά με την βάση της θεωρίας στους τομείς της συμπεριφοράς και της ανθρώπινης επικοινωνίας, ενώ αναπτύσσεται όλο το θεωρητικό κομμάτι των λειτουργιών επικοινωνίας, όπως η διαφήμιση, οι δημόσιες σχέσεις, η προώθηση πωλήσεων, το direct marketing και η προπαγάνδα. Στην συνέχεια γίνεται η σύγκριση των κοινών και των διαφορετικών σημείων μεταξύ τους. Αναπτύσσεται το θέμα των δημοσίων σχέσεων σε σύγκριση με το μάνατζμεντ, το μάρκετινγκ αλλά και την διοικητική τους μορφή εντός ή εκτός επιχείρησης. Έχοντας ολοκληρώσει το θεωρητικό και το διοικητικό μέρος των δημοσίων σχέσεων, αρχίζει η πρακτική εκπαίδευση στην εφαρμογή των δημοσίων σχέσεων με τον σχεδιασμό των επτά βημάτων ενός πλήρους προγράμματος δημοσίων σχέσεων το οποίο αποτελεί τον επαγγελματικό θεμέλιο λίθο για όσους ασχολούνται ή θα ασχοληθούν επαγγελματικά με τις δημόσιες σχέσεις. Στη συνέχεια παρουσιάζονται τα βασικά είδη έρευνας ενώ έμφαση δίνεται στην εφαρμογή της έρευνας για τις ανάγκες των δημοσίων σχέσεων. Από αυτό το σημείο και μετά παρουσιάζονται όλα τα είδη των ενεργειών δημοσίων σχέσεων -μέρη του προγράμματος δημοσίων σχέσεων – σε πρακτική άμεσα εφαρμόσιμη μορφή.

Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζονται τα παρακάτω κεφάλαια:
• ανάπτυξη σχέσεων με την κοινότητα,
• οργάνωση εκδηλώσεων δημοσίων σχέσεων,
• συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις,
• σχεδιασμός και εφαρμογή προγραμμάτων ανάπτυξης επαφών με τα ΜΜΕ,
• δημιουργία, οργάνωση και διοίκηση επικοινωνιακού υλικού,
• δημόσιες σχέσεις μέσω διαδικτύου,
• επικοινωνιακή διαχείριση κρίσεων,
• media training,
• χορηγίες,
• διεθνείς δημόσιες σχέσεις,
• ικανότητες παρουσίασης,
• ενδοεπιχειρησιακή επικοινωνία,
• δημόσιες σχέσεις για μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς,
• ενώ η ενότητα ολοκληρώνεται με τις μελλοντικές τάσεις για τις δημόσιες σχέσεις.

Με την ολοκλήρωσή του, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα θα έχει δώσει σε όλους τους εκπαιδευόμενους την απαραίτητη όχι μόνο θεωρητική αλλά και πρακτική γνώση για άμεση εφαρμογή της στην εργασία τους. 

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Η Διοίκηση ενός Οργανισμού – Εισαγωγικές Έννοιες
  • Ο Προγραμματισμός σε έναν Οργανισμό - Οι Λειτουργίες της Οργάνωσης και της Διοίκησης
  • Επιχειρησιακή Δομή και Οργάνωση
  • Η Δραστηριότητα του Ελέγχου
  • Η Έννοια του Κινήτρου
  • Η Φύση των Groups και η Συμπεριφορά μέσα σε αυτά
  • Βασικές Αρχές Επικοινωνίας
  • Κοινή Γνώμη
  • Δημόσιες Σχέσεις
  • Βασικές Έννοιες & Αρχές Tου Marketing
  • Αρχές Διαφήμισης
  • Direct Marketing
  • Προώθηση Πωλήσεων
  • Προπαγάνδα
  • Δημόσιες Σχέσεις & Άλλες Λειτουργίες Επικοινωνίας
  • Εισαγωγή στη Στρατηγική Διοίκηση και στο Στρατηγικό Σχεδιασμό
  • Η Σχέση του Management και των Δημοσίων Σχέσεων
  • Οργάνωση Δημοσίων Σχέσεων
  • Σχεδιασμός Προγράμματος Δημοσίων Σχέσεων
  • Βήμα 1ο : Ανάλυση Κατάστασης
  • Βήμα 2ο : Στόχοι και Σκοποί
  • Βήμα 3ο : Κοινά - Στόχοι
  • Βήμα 4ο : Τα Μέσα των Δημοσίων Σχέσεων
  • Βήμα 5ο : Δημιουργία Προϋπολογισμού
  • Βήμα 6ο : Αξιολόγηση
  • Έρευνα Marketing
  • Έρευνα Δημοσίων Σχέσεων
  • Σχέσεις με την Κοινότητα
  • Οργάνωση Εκδηλώσεων Α' Μέρος
  • Οργάνωση Εκδηλώσεων Β' Μέρος
  • Οργάνωση Εκδηλώσεων Γ' Μέρος
  • Δημόσιες Σχέσεις για μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς
  • Ενδοεπιχειρησιακή Επικοινωνία
  • Οργάνωση Εμπορικών Εκθέσεων Α' Μέρος
  • Οργάνωση Εμπορικών Εκθέσεων Β' Μέρος
  • Οργάνωση Εμπορικών Εκθέσεων Γ' Μέρος
  • Ανάπτυξη Επαφών με τα ΜΜΕ Α' Μέρος
  • Ανάπτυξη Επαφών με τα ΜΜΕ Β' Μέρος
  • Δημιουργία, Οργάνωση & Διοίκηση Επικοινωνιακού Υλικού
  • Δημόσιες Σχέσεις μέσω Διαδικτύου
  • Διαχείριση Κρίσεων Α' Μέρος
  • Διαχείριση Κρίσεων Β' Μέρος
  • Διαχείριση Κρίσεων Γ' Μέρος
  • Media Training Α' Μέρος
  • Media Training Β' Μέρος
  • Χορηγίες Α' Μέρος
  • Χορηγίες Β' Μέρος
  • Διεθνείς Δημόσιες Σχέσεις
  • Ικανότητες Παρουσίασης
  • Το Μέλλον των Δημοσίων Σχέσεων

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 9 μέρες για τη λήξη του Early Entry

Κόστος Προγράμματος

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 58ο κύκλο σπουδών από 4/6/2019 μέχρι και 2/9/2019 δείτε εδώ πώς διαμορφώνονται τα δίδακτρα με έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 7
Δίδακτρα (σε δόσεις) 350 298 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 117 99 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 333 283 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 10% 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 315 268 € 298 253 € 280 238 € 263 224 € 245 208 €
Δόση 105 89 € 99 84 € 94 80 € 88 75 € 82 70 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκτπωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα