Early Entry

Επικοινωνία και Προβολή του Πολιτιστικού Προϊόντος- Διαδρομές και Τοπία

Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 29/10/2019
Early Entry

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
18/10/2019
Εναρξη Μαθηματων:
29/10/2019
Διαρκεια:
4 Μήνες (80 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
6,67

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
18/10/2019
Εναρξη Μαθηματων:
29/10/2019
Διαρκεια:
4 Μήνες (80 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
6,67
Έναρξη Μαθημάτων
29/10/2019

Εισαγωγή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επικοινωνία και Προβολή του Πολιτιστικού Προϊόντος - Διαδρομές και Τοπία» φιλοδοξεί, αφού αποσαφηνίσει τους όρους της πολιτιστικής βιομηχανίας, της πολιτιστικής επικοινωνίας και του πολιτιστικού προϊόντος, να δώσει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να σκεφτούν δημιουργικά πάνω στα θέματα της ταυτότητας του τόπου και της μελλοντικής του ανάπτυξης, με άξονα τον πολιτισμό γενικότερα αλλά και τον λαϊκό πολιτισμό ειδικότερα. Κυρίως προτρέπει την επανατοποθέτηση ή ανάδειξη πολιτιστικών αποθεμάτων ανά τόπο (μία επιλογή κάθε φορά), προκειμένου να εντοπίζονται αγαθά γύρω από τα ζητήματα των: αρχαιοτήτων, βυζαντινών εκκλησιών, διαδρομών πολιτιστικών, παραδοσιακών οικισμών, διατροφικών συνηθειών, μυθικών αφηγήσεων, παραδοσιακών τελετών/εορτών, ιστορικής μνήμης, θρύλων, ιδιαίτερης γεωγραφίας και περιβάλλοντος.

Βίντεο Προγράμματος

Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο για το Πρόγραμμα

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Ανεύρεση Πόρων & Χρηματοδοτήσεις - Χορηγία
  • Ανεύρεση Πόρων & Χρηματοδοτήσεις - ΕΚΕ
  • Έλεγχος και Αποτελεσματικότητα των Προγραμμάτων
  • Καινοτόμα Σχέδια: Η Οργάνωση μιας Πολιτιστικής Διαδρομής
  • Πολιτισμός και Μάρκετινγκ
  • Προοπτικές της Πολιτιστικής Επικοινωνίας
  • Πρακτικές Ανάδειξης και Διαδικτυακού Επικοινωνιακού Σχεδιασμού. Ανάλυση Εργαλείων Επικοινωνίας
  • Ψηφιακές Τεχνολογίες και Οικονομία του Πολιτισμού
  • Ορισμοί του Πολιτιστικού Προϊόντος και οι Έννοιες της Πολιτιστικής Βιομηχανίας
  • Προοπτικές Ανάπτυξης στην Ελλάδα σε σχέση με τα Πολιτιστικά Προϊόντα. Μια Νέα Βιομηχανία γεννιέται
  • Μάρκετινγκ στην Υπηρεσία του Πολιτισμού και η Εκπαιδευτική Διαδικασία
  • Τεχνικές Έρευνας Ανάδειξης και Γνώσης της Ιδέας των Πολιτιστικών Προϊόντων στην Τοπική Κοινωνία
  • Ζητήματα Πολιτιστικής Κληρονομιάς, Λαογραφίας και η Έρευνα για τη Πολιτιστική Μνήμη
  • Πολιτικές Ανάπτυξης των Πολιτιστικών Προϊόντων. Παραδείγματα Δημιουργίας Νέων Πολιτιστικών Προϊόντων
  • Ανάδειξη και Δημιουργία των Πολιτιστικών Αγαθών και των Ιδιαίτερων Χαρακτηριστικών τους ανά τόπο με Βάση: Αρχαιότητα, Βυζαντινά, Μοναστηριακά, Διατροφικά, Οικιστικά, Μυθικών Αφηγήσεων, Ιστορικής Μνήμης, Θρύλων κ.α
  • Σύνδεση των πολιτιστικών προϊόντων με τον σχεδιασμό του τουριστικού και πολιτιστικού προορισμού

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Παπαθανασόπουλος Στέλιος
Παπαθανασοπουλος Στελιος
Καθηγητής στον Τομέα Ψυχολογίας της Επικοινωνίας, Επικοινωνιακών Πρακτικών και Σχεδιασμού του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ.

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 69 μέρες για τη λήξη του Early Entry

Κόστος Προγράμματος

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 58ο κύκλο σπουδών από 4/6/2019 μέχρι και 2/9/2019 δείτε εδώ πώς διαμορφώνονται τα δίδακτρα με έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 4
Δίδακτρα (σε δόσεις) 650 553 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 217 184 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 620 527 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 10% 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 585 497 € 553 470 € 520 442 € 488 415 € 455 387 €
Δόση 195 166 € 184 156 € 174 148 € 163 139 € 152 129 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκτπωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα