Marketing Πολιτιστικού Τουρισμού

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 30/9/2019

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
22/9/2019
Εναρξη Μαθηματων:
30/9/2019
Διαρκεια:
3 Μήνες (60 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
5

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
22/9/2019
Εναρξη Μαθηματων:
30/9/2019
Διαρκεια:
3 Μήνες (60 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
5
Έναρξη Μαθημάτων
30/9/2019

Εισαγωγή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Marketing Πολιτιστικού Τουρισμού» φιλοδοξεί να διαδώσει τα οφέλη των πολιτιστικών και τουριστικών δικτύων με στόχο τις συνέργειες όλων των φορέων (ιδιωτικών και δημοσίων), προκειμένου να δημιουργηθούν νέα περιεχόμενα και νέοι τουριστικοί προορισμοί με έμφαση στο πολιτιστικό απόθεμα. Αναδεικνύοντας συνολικά πολιτιστικά τοπία με άξονα το φυσικό περιβάλλον, την ιστορία, τη μνήμη, την αρχαιολογία και τη νεότερη δραστηριοποίηση των κατοίκων, προβάλλεται τουριστικά μια περιοχή. Χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία επικοινωνίας και προώθησης του Μάρκετινγκ, Νέα Μέσα και Νέες τεχνολογίες μπορεί να υπάρξει συνεργασία των δύο τομέων -Πολιτισμού και Μάρκετινγκ- προκειμένου να δικτυωθούν πολιτιστικά και τουριστικά αναξιοποίητες περιοχές, να προσελκύσουν πολλαπλά οφέλη με σκοπό το οικονομικό κέρδος, την εκπαίδευση, τον τουρισμό αλλά και τη διάδοση του ελληνικού πολιτισμού.

Βίντεο Προγράμματος

Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο για το Πρόγραμμα

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Διαστάσεις του Τουριστικού Προορισμού
  • Σχεδιασμός Πολιτιστικού και Τουριστικού Δικτύου (product cluster)
  • Έννοια και σχεδιασμός Πολιτιστικών Διαδρομών. Παραδείγματα
  • Τοπική Κοινωνία και Σχεδιασμός των Πολιτιστικών Τοπίων. Παραδείγματα
  • Προοπτικές της Πολιτιστικής Επικοινωνίας
  • Πρακτικές Ανάδειξης και Διαδικτυακού Επικοινωνιακού Σχεδιασμού. Ανάλυση Εργαλείων Επικοινωνίας
  • Ψηφιακές Τεχνολογίες και Οικονομία του Πολιτισμού
  • Ανεύρεση Πόρων & Χρηματοδοτήσεις - Χορηγία
  • Ανεύρεση Πόρων & Χρηματοδοτήσεις - ΕΚΕ
  • Έλεγχος και Αποτελεσματικότητα των Προγραμμάτων
  • Καινοτόμα Σχέδια: Η Οργάνωση μιας Πολιτιστικής Διαδρομής

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Παπαθανασόπουλος Στέλιος
Παπαθανασοπουλος Στελιος
Καθηγητής στον Τομέα Ψυχολογίας της Επικοινωνίας, Επικοινωνιακών Πρακτικών και Σχεδιασμού του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ.

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 12 μέρες για τη λήξη του Early Entry

Κόστος Προγράμματος

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 58ο κύκλο σπουδών από 4/6/2019 μέχρι και 2/9/2019 δείτε εδώ πώς διαμορφώνονται τα δίδακτρα με έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 3
Δίδακτρα (σε δόσεις) 500 425 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 167 142 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 475 404 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 10% 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 450 383 € 425 361 € 400 340 € 375 319 € 350 298 €
Δόση 150 128 € 142 121 € 134 114 € 125 106 € 117 99 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκτπωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα