International Marketing

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 30/9/2019

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
22/9/2019
Εναρξη Μαθηματων:
30/9/2019
Διαρκεια:
6 Μήνες (195 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
16,25

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
22/9/2019
Εναρξη Μαθηματων:
30/9/2019
Διαρκεια:
6 Μήνες (195 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
16,25
Έναρξη Μαθημάτων
30/9/2019

Εισαγωγή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «International Marketing» έχει ως σκοπό να προσφέρει ολοκληρωμένη θεωρητική και πρακτική κατάρτιση στον επιχειρηματία και το στέλεχος αναφορικά με τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του Διεθνούς Marketing. Ο δομημένος τρόπος παρουσίασης της διεθνούς βιβλιογραφίας θα επιτρέψει την πλήρη αξιοποίηση του νέου επιχειρηματικού περιβάλλοντος που παρέχει πολλαπλές επιχειρηματικές ευκαιρίες που υπόσχονται επιβίωση και ανάπτυξη. Η επιδιωκόμενη πλήρης κατάρτιση του εκπαιδευόμενου επιτυγχάνεται με την εμβάθυνση σε πλήθος ζητημάτων που σχετίζονται με το Διεθνές Marketing. Για τον σκοπό αυτό παρέχεται εκπαίδευση που βασίζεται στις τελευταίες προσεγγίσεις την διεθνούς βιβλιογραφίας. Τέλος, μελετώνται οι παθογένειες της ελληνικής επιχείρησης, αναλύεται η παρούσα κατάσταση της επιχείρησης καθώς και η αγορά στόχου, προκειμένου να εξεταστεί το Marketing της εγχώριας αγοράς. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με την παροχή της δομής και της διαδικασίας δημιουργίας του Διεθνούς Σχεδίου Marketing.

Το πρόγραμμα συνοδεύεται από live streaming συνάντηση στην θεματική: Facebook Ads, Goodle Adwords, Google Analytics, με εισηγητή τον κ. Καμινάκη Κώστα, κάτοχο διδακτορικού διπλώματος στο Marketing and Communication και μεγάλη διδακτική και εργασιακή εμπειρία.
(Η σύγχρονη (real time) εξ αποστάσεως εκπαίδευση (live streaming) πραγματοποιείται μέσω ειδικά διαμορφωμένης εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Πρόκειται για ζωντανά μαθήματα με εισηγητή τα οποία καλούνται οι εκπαιδευόμενοι να παρακολουθήσουν από το χώρο τους, σε συνεδρίες που λαμβάνουν χώρα σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες, χωρίς να είναι υποχρεωτική η φυσική παρουσία.
Το Live Streaming παρέχει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να έχουν στον υπολογιστή τους ήχο και εικόνα και να μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στους εισηγητές, είτε φωνητικά είτε γραπτά)

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Εισαγωγή στο Διεθνές Μάρκετινγκ - Λόγοι Παγκόσμιας Επέκτασης
  • Οι Ιδιαιτερότητες του Παγκόσμιου Περιβάλλοντος
  • Επιλογή Στρατηγικής Εισόδου σε μια Νέα Αγορά
  • Το Διεθνές Μείγμα Μάρκετινγκ: Προϊόν και Τιμή
  • Το Διεθνές Μείγμα Μάρκετινγκ: Προβολή και Διανομή
  • Η Εξέλιξη της Ευρωπαϊκής Ένωσης και η Τρέχουσα Κατάσταση της Ευρωπαϊκής Κρίσης
  • Η Μεγάλη Ευρωπαϊκή Ύφεση και Δύσκολη Πορεία προς την Ευρωπαϊκή Ολοκλήρωση
  • Οι Ευρωπαϊκές Ανισορροπίες
  • Οι Ευρωπαϊκές Ασυμμετρίες
  • Παράγοντες Οικονομικής Κρίσης: Κουλτούρα, Θεσμοί, Πολιτική
Μάθημα 3 Facebook Ads, Goodle Adwords, Google Analytics
  • Ανασκόπηση Διεθνούς Εμπορίου
  • Ο Προγραμματισμός της Εφοδιαστικής Αλυσίδας
  • Θέματα Μεταφορών
  • Ξεπερνώντας την Άρνηση
  • Οικοδόμηση Σχέσεων Συνεργασίας
  • Διαπραγματευτική Δύναμη- Πώς ορίζεται και πώς αυξάνεται
  • Η Μέθοδος Διαπραγμάτευσης της Νομικής Σχολής του Harvard
  • Η Στρατηγική Της Υπέρβασης
  • Συμφωνίες Πακέτο
  • Ειδικά Ζητήματα Διαπραγμάτευσης- Το Lobbying και η Άσκηση Επιρροής στη Λήψη Αποφάσεων
  • Μελέτη Περιπτώσεων- Αξιολόγηση
  • Βασικές Αρχές Ψηφιακού Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικού Εμπορίου
  • Μάρκετινγκ Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
  • Τοποθέτηση Διαφημιστικού Μηνύματος στο Διαδίκτυο (On Line Display Advertising)
  • Βασικές Έννοιες Στρατηγικής, Σχεδιασμού Μάρκετινγκ και ο Νέος Ρόλος των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην Στρατηγική Μάρκετινγκ
  • Επιλογή του Καταλληλότερου Μοντέλου Ψηφιακού Μάρκετινγκ
  • Σχεδιασμός Καμπάνιας Ψηφιακού Μάρκετινγκ και τα Βήματα Κατάρτισης Σχεδίου Ψηφιακού Μάρκετινγκ
  • Εφαρμογή των Στρατηγικών Τμηματοποίησης της Αγοράς και του Προϊόντος στο Πλαίσιο της Διαδικασίας Στρατηγικού Σχεδιασμού
  • Τα Social Media και οι Ηλεκτρονικές Κοινότητες - Η Χρήση των Social Media για Επιχειρηματική Δράση
  • Βήμα προς Βήμα Δημιουργία On - Line Διαφημίσεων: Facebook Ads - Διαχείριση Κοινότητας : Αλληλεπίδραση με τους Χρήστες και Διαχείριση Αρνητικών Σχολίων
  • Βήμα προς Βήμα Δημιουργία On - Line Διαφημίσεων: Google Ads - Youtube and Advertising
  • Linkedin - Instagram and Influencers
  • Ιστοσελίδες Social News and Bookmarking, Ratings and Reviews - Εκπαίδευση στο Tripadvisor,Twitter, Forums
  • Νέες Τάσεις στο Ηλεκτρονικό Marketing: Personalization, Augmented and Virtual Reality, Artificial Intelligence, Affiliate, Content, Mobile, Email Marketing
  • Δημιουργία Πλάνου Social Media - Παρακολούθηση Απόδοσης με Google Analytics
  • Οι Παθογένειες της Ελληνικής Επιχείρησης
  • Ανάλυση της παρούσας κατάστασης - Προσεγγίζοντας την Στρατηγική
  • Ανάλυση Τοπικής Αγοράς Στόχου - Μάρκετινγκ Εγχώριας Αγοράς
  • Δημιουργία Διεθνούς Σχεδίου Μάρκετινγκ

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Φραγκουδάκη Αλεξάνδρα
Φραγκουδακη Αλεξανδρα
Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 11 μέρες για τη λήξη του Early Entry

Κόστος Προγράμματος

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 58ο κύκλο σπουδών από 4/6/2019 μέχρι και 2/9/2019 δείτε εδώ πώς διαμορφώνονται τα δίδακτρα με έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 6
Δίδακτρα (σε δόσεις) 800 680 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 267 227 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 760 646 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 10% 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 720 612 € 680 578 € 640 544 € 600 510 € 560 476 €
Δόση 240 204 € 227 193 € 214 182 € 200 170 € 187 159 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκτπωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα