Early Entry

Marketing and Communication Management

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 30/9/2019
Early Entry

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
22/9/2019
Εναρξη Μαθηματων:
30/9/2019
Διαρκεια:
6 Μήνες (244 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
21-21,75

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
22/9/2019
Εναρξη Μαθηματων:
30/9/2019
Διαρκεια:
6 Μήνες (244 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
21-21,75
Έναρξη Μαθημάτων
30/9/2019

Εισαγωγή

To εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Marketing and Communication Management» είναι ένα πλήρες, αυτόνομο και ολοκληρωμένο πρόγραμμα, το οποίο αναπτύχθηκε με στόχο την παροχή γνώσης σε ιδιαίτερα κρίσιμους, καθημερινούς, πρακτικούς και νευραλγικούς τομείς μιας επιχείρησης. Ο εκπαιδευόμενος μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος θα είναι σε θέση να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά τα εργαλεία και τις τεχνικές που συνθέτουν το πλούσιο φάσμα του μάρκετινγκ, καθώς επίσης να χρησιμοποιεί το πρόγραμμα Επικοινωνιακής Διαχείρισης και να εφαρμόζει CRM στρατηγικές. Στο τέλος του θεωρητικού μέρους του Προγράμματος ο εκπαιδευόμενος έχει τη δυνατότητα να μάθει να χρησιμοποιεί Λογισμικό Πρόγραμμα και να το εφαρμόζει σε δεδομένα από τον πραγματικό χώρο εργασίας επιχειρήσεων που συνεργάζονται με το πρόγραμμα.
Το πρόγραμμα συνοδεύεται από δύο live streaming συναντήσεις στις θεματικές:
-Ο ρόλος του Μείγματος Μάρκετινγκ στην Δημιουργία της Στρατηγικής.
-Facebook Ads, Goodle Adwords, Google Analytics, με εισηγητή τον κ. Καμινάκη Κώστα, κάτοχο διδακτορικού διπλώματος στο Marketing and Communication και μεγάλη διδακτική και εργασιακή εμπειρία.
(Η σύγχρονη (real time) εξ αποστάσεως εκπαίδευση (live streaming) πραγματοποιείται μέσω ειδικά διαμορφωμένης εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Πρόκειται για ζωντανά μαθήματα με εισηγητή τα οποία καλούνται οι εκπαιδευόμενοι να παρακολουθήσουν από το χώρο τους, σε συνεδρίες που λαμβάνουν χώρα σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες, χωρίς να είναι υποχρεωτική η φυσική παρουσία.
Το Live Streaming παρέχει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να έχουν στον υπολογιστή τους ήχο και εικόνα και να μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στους εισηγητές, είτε φωνητικά είτε γραπτά)

Βίντεο Προγράμματος

Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο για το Πρόγραμμα

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Βασικές Έννοιες & Αρχές του Μάρκετινγκ
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή – Λήψη Αγοραστικής Απόφασης
  • Συμπεριφορά Καταναλωτή – Τμηματοποίηση Αγοράς
  • Ερευνά ΜΚΤ
  • Σχέδιο ΜΚΤ
  • Προϊόν – Έννοια & Διακρίσεις
  • Προϊόν – Ανάπτυξη Νέων Προϊόντων & Καινοτομία
  • Προϊόν – Στρατηγικές Προϊόντος
  • Βασικές Αρχές Επικοινωνίας
  • Κοινή Γνώμη
  • Δημόσιες Σχέσεις
  • Γενικά περί της Επικοινωνίας
  • Τα Είδη της Επικοινωνίας
  • Μορφές της Επιχειρησιακής Επικοινωνίας
  • Προφορική Επικοινωνία
  • Επιτυχημένη Σύνταξη Επαγγελματικών Κειμένων
  • Αποτελεσματική Τηλεφωνική Συμπεριφορά
  • Σύσταση και Λειτουργία Επιχειρήσεων
  • Φορείς και Προγράμματα Δράσης Επιχειρηματικότητας
  • Επιχειρηματικό Περιβάλλον, Θεσμικό Πλαίσιο και Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
  • Τα Social Media και οι Ηλεκτρονικές Κοινότητες
  • Η Χρήση των Social Media για Επιχειρηματική Δράση - Έμφαση στην Εκστρατεία μέσω Google
  • Blogging, Twitter and Microblogging
  • Social Networking και Media Sharing
  • Social News and Bookmarking, Ratings and Reviews, Forums
  • Η Έννοια της Αξίας στο Μάρκετινγκ – Value Based Marketing
  • Νέες Μορφές Μarketing – RELATIONSHIP MARKETING
  • CRM: Εισαγωγή στην Έννοια
  • Εφαρμόζοντας επιτυχώς CRM Στρατηγικές
  • Μελέτη Περιπτώσεων
  • Ανάπτυξη Διαπραγματευτικής Ικανότητας
  • Η Αποτελεσματική Διαχείριση Κρίσεων
  • Λήψη Αποφάσεων και Διοίκηση
  • Προϋπολογισμός και Τεχνικές Πωλήσεων
  • Εξειδικευμένες Διαδικασίες Πωλήσεων
  • Κύκλος Ζωής του Προϊόντος και Καινοτομία
  • Υπηρεσίες και Branding
  • Προώθηση
  • Κανάλια Διανομής
  • Τιμολόγηση
  • Έλεγχος, Προσαρμογές και Διορθωτικές Κινήσεις
  • Εισαγωγή στο Διεθνές Μάρκετινγκ - Λόγοι Παγκόσμιας Επέκτασης
  • Οι Ιδιαιτερότητες του Παγκόσμιου Περιβάλλοντος
  • Επιλογή Στρατηγικής Εισόδου σε μια Νέα Αγορά
Μάθημα 10 Ο ρόλος του Μείγματος Μάρκετινγκ στην Δημιουργία της Στρατηγικής
Μάθημα 11 Facebook Ads, Goodle Adwords, Google Analytics
  • Τρόπος Λειτουργίας και Βασικά Εργαλεία Χειρισμού
  • Εξειδικευμένα Εργαλεία Χειρισμού
  • Εργασίες-Ενέργειες CRM
  • Καμπάνιες-Ευκαιρές Πώλησης
  • Παραμετροποίηση (Τύποι Ενεργειών,Χαρακτηρισμοί,Υποδείγματα e-mail)
  • Μελέτη Περίπτωσης 1
  • Μελέτη Περίπτωσης 2
  • Μελέτη Περίπτωσης 3
  • Διαχείριση Επαφών – Υπάρχοντος και Δυνητικού Πελατολογίου
  • Διαχείριση Πόρων
  • Δραστηριότητες
  • Επιχειρησιακό Reporting CRM Eνεργειών
  • Μελέτη Περίπτωσης 1
  • Μελέτη Περίπτωσης 2
  • Μελέτη Περίπτωσης 3
  • Μελέτη Περίπτωσης 4
  • Διαχείριση Επαφών
  • Διαχείριση Ευκαιριών & Προσφορών
  • Δραστηριότητες Πωλητών & Προγράμματα Επισκέψεων
  • Μελέτη Περίπτωσης 1
  • Μελέτη Περίπτωσης 2
  • Μελέτη Περίπτωσης 3

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Φραγκουδάκη Αλεξάνδρα
Φραγκουδακη Αλεξανδρα
Επίκουρη Καθηγήτρια Τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 75 μέρες για τη λήξη του Early Entry

Κόστος Προγράμματος

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 58ο κύκλο σπουδών από 4/6/2019 μέχρι και 2/9/2019 δείτε εδώ πώς διαμορφώνονται τα δίδακτρα με έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 6
Δίδακτρα (σε δόσεις) 1150 978 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 383 326 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 1090 927 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 10% 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 1035 880 € 978 831 € 920 782 € 863 734 € 805 684 €
Δόση 345 293 € 326 277 € 306 260 € 287 244 € 268 228 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκτπωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα