Early Entry

Digital Marketing

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό  Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 13/1/2025

Το έχουν παρακολουθήσει: 4,500+ εκπαιδευόμενοι

Early Entry

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
5/1/2025
Εναρξη Μαθηματων:
13/1/2025
Διαρκεια:
6 Μήνες (156 ώρες)

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
5/1/2025
Εναρξη Μαθηματων:
13/1/2025
Διαρκεια:
6 Μήνες (156 ώρες)
Έναρξη Μαθημάτων
13/1/2025

Βίντεο Προγράμματος

Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο για το Πρόγραμμα

Υποτροφίες

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακοινώνει για τον τρέχοντα εκπαιδευτικό κύκλο (αιτήσεις συμμετοχής από 28/10/2024 έως 5/1/2025), τη χορήγηση μίας υποτροφίας αριστείας για το πρόγραμμα "Digital Marketing", στον  πρώτο/η  βαθμολογικά εκπαιδευόμενο/η που θα ολοκληρώσει επιτυχώς το πρόγραμμα. 
Η υποτροφία αριστείας ισοδυναμεί με χρηματικό έπαθλο στο τέλος του προγράμματος ίσης αξίας με τα δίδακτρα του προγράμματος. Προϋπόθεση χορήγησης της υποτροφίας είναι ο εκπαιδευόμενος να συγκεντρώνει τον μέγιστο βαθμό στο πρόγραμμα που παρακολουθεί,  εντός του χρονοδιαγράμματος έναρξης και λήξης που ορίζεται από τη Γραμματεία. Ο βαθμός του προγράμματος προκύπτει από τον μέσο όρο βαθμολογίας των μαθημάτων που απαρτίζουν το πρόγραμμα. Σε περίπτωση ισοβαθμούντων εκπαιδευόμενων, θα πραγματοποιηθεί κλήρωση μεταξύ τους για την ανάδειξη του τυχερού.

Εισαγωγή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Digital Marketing» έχει ως σκοπό την πλήρη κατάρτιση του εκπαιδευόμενου αναφορικά με το αντικείμενο του Digital Marketing, δίνοντας έμφαση στην πρακτική εφαρμογή, προκειμένου να δύναται στη συνέχεια να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να εφαρμόσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη διεπιστημονικότητα, προωθώντας την προσέγγιση της γνώσης από διαφορετικές προοπτικές και γνωστικά αντικείμενα. Δεν έχει τεχνικό χαρακτήρα και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις Πληροφορικής. Επιπλέον, καλύπτει τη νομική πλευρά του αντικειμένου αναφερόμενο στο νέο πλαίσιο διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με πρακτικό μάθημα που περιλαμβάνει και την ενεργή συμμετοχή του εκπαιδευόμενου στο να φτιάξει τη δική του start up επιχείρηση, να οργανώσει το marketing επιχείρησης και να μελετήσει επιτυχημένες στρατηγικές digital marketing σε επιχειρήσεις.

Το πρόγραμμα συνοδεύεται από τέσσερις live streaming συναντήσεις στις θεματικές:

-Βασικές Αρχές Παραδοσιακού και Digital Marketing
-Νέες Τάσεις του Digital Marketing - Έμφαση στα Βασικά Σημεία Πρακτικής Εφαρμογής
-Facebook Ads - Google Ads
-Google Analytics - Facebook Insights

Με εισηγητή τον Καμινάκη Κωνσταντίνο, Διδάκτωρ Μάρκετινγκ, με μεγάλη διδακτική και εργασιακή εμπειρία.

(Η σύγχρονη (real time) εξ αποστάσεως εκπαίδευση (live streaming) πραγματοποιείται μέσω ειδικά διαμορφωμένης εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Πρόκειται για ζωντανά μαθήματα με εισηγητή τα οποία καλούνται οι εκπαιδευόμενοι να παρακολουθήσουν από το χώρο τους, σε συνεδρίες που λαμβάνουν χώρα σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες, χωρίς να είναι υποχρεωτική η φυσική παρουσία.
Το Live Streaming παρέχει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να έχουν στον υπολογιστή τους ήχο και εικόνα και να μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στους εισηγητές, είτε φωνητικά είτε γραπτά).

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ – Το Μείγμα Μάρκετινγκ
  • Δραστηριοποίηση, Ανάλυση Περιβάλλοντος και Ανταγωνισμού στο Νέο Hλεκτρονικό Περιβάλλον – Έμφαση στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
  • Αρχές Συμπεριφοράς Καταναλωτή - Customer Funnel and Journey - Δημιουργία Personas
  • Δημιουργία Marketing Plan στην Πράξη - Branding και Online Strategy - Καινοτομία και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
Μάθημα 2 Βασικές Αρχές Παραδοσιακού και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
  • Content Marketing, Διαχείριση και Οργάνωση Ψηφιακού Περιεχομένου - Affiliate Marketing - Personalization και Customization
  • Mobile Marketing - Copywriting - Artificial Intelligence - Augmented and Virtual Reality - Gamification
  • Email Platforms - Β2Β Platforms
  • Ratings and Review Sites - TripAdvisor / Αντιμετώπιση Fake Reviews and Haters - Community Management
  • Νομικά Ζητήματα Digital Marketing Α
  • Νομικά Ζητήματα Digital Marketing Β
  • Το Μάρκετινγκ Μηχανών Αναζήτησης (SEM), οι Λειτουργίες του SEA και SEO, οι Κατηγορίες και το Μίγμα SEO “6 O’s”
  • Στοιχεία και Τεχνικές On-page SEO και Off-page SEO
  • Στοιχεία και Τεχνικές On-site technical SEO, Optimized User Experience SEO, Online Content SEO, Organic Local SEO και ASO για Εφαρμογές (APP)
Μάθημα 6 Νέες Τάσεις του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ - Έμφαση στα Βασικά Σημεία Πρακτικής Εφαρμογής (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
  • Επιχειρηματική Βιωσιμότητα
  • Επιχειρηματικές Δυσκολίες και Επιχειρηματική Αποτυχία
  • Η Επιτυχημένη Επιχειρηματικότητα
  • Διοίκηση και Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων της Επιχείρησης
  • Προώθηση Πωλήσεων και Τιμολόγηση
  • Προγραμματισμός Πλάνου Εκστρατείας Social Media - Omnichannel Marketing
  • Έρευνα και Παρακολούθηση της Συμπεριφοράς των Χρηστών και Online Αναζήτησης Τάσεων - Google Keywords Planner - Google Pagespeed Insights – Trends
  • Βήμα προς Βήμα Δημιουργία On-Line Διαφημίσεων: Google Ads - Search - Display - Youtube A΄Μέρος: Εξοικείωση με το Περιβάλλον - Ορολογία - Ορισμός Στόχων - Τύποι Καμπανιών - Google Merchant Center
  • Βήμα προς Βήμα Δημιουργία On-Line Διαφημίσεων: Google Ads - Search - Display - Youtube - B΄ Μέρος: Δημιουργία Καμπάνιας - Στόχευση - Remarketing - Στρατηγικές Προσφορών - Budget - Δυναμικές Διαφημίσεις- Διαχείριση Conversions
  • Παρακολούθηση Διαφημίσεων, Επισκεψιμότητας και Αποφάσεις Αναθεώρησης: Google Analytics και Λογισμικά Εποπτείας Εκστρατειών
  • Βήμα προς Βήμα Δημιουργία On-Line Διαφημίσεων: Facebooks Ads Μέρος Α΄- Δημιουργία Σελίδας - Διαχείριση Κοινότητας: Αλληλεπίδραση με τους Χρήστες και Διαχείριση Αρνητικών Σχολίων – Bots
  • Βήμα προς Βήμα δημιουργία On-Line Διαφημίσεων: Facebooks Ads Μέρος Β΄ - Δημιουργία Καμπάνιας - Ορισμός Στόχων - Τύποι καμπανιών - Στόχευση και Remarketing - Budget και Στρατηγικές Προσφορών
  • Το Facebook E-Store και η Λειτουργία του - Facebook Insights, Business Manager and Pixel
  • LinkedIn - Instagram and Influencers - TikTok
Μάθημα 9 Facebook Ads - Google Ads (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
  • Φτιάξε τη Δική σου Ιδέα / Startup Επιχείρηση
  • Μελέτη Περίπτωσης μιας Συγκεκριμένης Επιχείρησης
  • Επιτυχημένες Μελέτες Περίπτωσης
Μάθημα 11 Google Analytics - Facebook Insights - LinkedIn Profile Setting (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Κώτσιος Στυλιανός
Κωτσιος Στυλιανος
Καθηγητής Τομέα Μαθηματικών και Πληροφορικής Τμήματος Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Αθηνών

Συντελεστές Προγράμματος

Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος

Καμινάκης Κωνσταντίνος
Καμινακης Κωνσταντινος
Διδάκτωρ Μάρκετινγκ
Εισηγητής Προγράμματος
certificates decoration

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 13 μέρες για τη λήξη του Early Entry

Κόστος Προγράμματος

Εκπτώσεις έως 40% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων. Δυνατότητα αποπληρωμής σε 10 μηνιαίες δόσεις.

Προεγγραφή με 80€ για αιτήσεις έως 04/12/2024 και 15% έκπτωση σε όλους λόγω early entry.

Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία λόγω της ενεργειακής κρίσης και του περιορισμού στο διαθέσιμο εισόδημα, παρέχουμε σε όλους διευκολύνσεις και παρατάσεις ως προς την πληρωμή των διδάκτρων τους σε συνεννόηση με τη Γραμματεία. Αυτό σημαίνει στην πράξη, ότι πέραν του ποσού της εγγραφής σας το υπολειπόμενο ποσό των διδάκτρων, δύναται να καταβληθεί σε μηνιαίες δόσεις που σας εξυπηρετούν μέχρι τη λήξη του Προγράμματός σας.

Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 85_86 κύκλο σπουδών από 28/10/2024 μέχρι και 04/12/2024 ισχύει έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 6
Δίδακτρα (σε δόσεις) 700 595 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 233 198 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 660 561 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 595 506 € 560 476 € 525 446 € 490 417 €
Δόση 198 168 € 186 158 € 175 149 € 163 139 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα

Testimonials