Digital Marketing

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό  Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 14/2/2022

Το έχουν παρακολουθήσει: 3,100+ εκπαιδευόμενοι

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
4/2/2022
Εναρξη Μαθηματων:
14/2/2022
Διαρκεια:
6 Μήνες (156 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
6,24

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
4/2/2022
Εναρξη Μαθηματων:
14/2/2022
Διαρκεια:
6 Μήνες (156 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
6,24
Έναρξη Μαθημάτων
14/2/2022

Εισαγωγή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Digital Marketing» έχει ως σκοπό την πλήρη κατάρτιση του εκπαιδευόμενου αναφορικά με το αντικείμενο του Digital Marketing, δίνοντας έμφαση στην πρακτική εφαρμογή, προκειμένου να δύναται στη συνέχεια να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να εφαρμόσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στη διεπιστημονικότητα, προωθώντας την προσέγγιση της γνώσης από διαφορετικές προοπτικές και γνωστικά αντικείμενα. Δεν έχει τεχνικό χαρακτήρα και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις Πληροφορικής. Επιπλέον, καλύπτει τη νομική πλευρά του αντικειμένου αναφερόμενο στο νέο πλαίσιο διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με πρακτικό μάθημα που περιλαμβάνει και την ενεργή συμμετοχή του εκπαιδευόμενου στο να φτιάξει τη δική του start up επιχείρηση, να οργανώσει το marketing επιχείρησης και να μελετήσει επιτυχημένες στρατηγικές digital marketing σε επιχειρήσεις.

Το πρόγραμμα συνοδεύεται από τέσσερις live streaming συναντήσεις στις θεματικές:

-Βασικές Αρχές Παραδοσιακού και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ
-Νέες Τάσεις του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ - Έμφαση στα Βασικά Σημεία Πρακτικής Εφαρμογής
-Facebook Ads - Google Ads
-Google Analytics - Facebook Insights

Με εισηγητή τον Καμινάκη Κωνσταντίνο, Επίκουρο Καθηγητή στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, με μεγάλη διδακτική και εργασιακή εμπειρία.

(Η σύγχρονη (real time) εξ αποστάσεως εκπαίδευση (live streaming) πραγματοποιείται μέσω ειδικά διαμορφωμένης εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Πρόκειται για ζωντανά μαθήματα με εισηγητή τα οποία καλούνται οι εκπαιδευόμενοι να παρακολουθήσουν από το χώρο τους, σε συνεδρίες που λαμβάνουν χώρα σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες, χωρίς να είναι υποχρεωτική η φυσική παρουσία.
Το Live Streaming παρέχει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να έχουν στον υπολογιστή τους ήχο και εικόνα και να μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στους εισηγητές, είτε φωνητικά είτε γραπτά).

Υποτροφίες

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ανακοινώνει για τον τρέχοντα εκπαιδευτικό κύκλο (αιτήσεις συμμετοχής από 1/11/2021 έως 9/1/2022), τη χορήγηση μίας υποτροφίας αριστείας για το πρόγραμμα "Digital Marketing", στον πρώτο/η βαθμολογικά εκπαιδευόμενο/η που θα ολοκληρώσει επιτυχώς το πρόγραμμα.

Η υποτροφία αριστείας ισοδυναμεί με χρηματικό έπαθλο στο τέλος του προγράμματος ίσης αξίας με τα δίδακτρα του προγράμματος. Προϋπόθεση χορήγησης της υποτροφίας είναι ο εκπαιδευόμενος να συγκεντρώνει τον μέγιστο βαθμό στο πρόγραμμα που παρακολουθεί, εντός του χρονοδιαγράμματος έναρξης και λήξης που ορίζεται από τη Γραμματεία. Ο βαθμός του προγράμματος προκύπτει από τον μέσο όρο βαθμολογίας των μαθημάτων που απαρτίζουν το πρόγραμμα. Σε περίπτωση ισοβαθμούντων εκπαιδευόμενων, θα πραγματοποιηθεί κλήρωση μεταξύ τους για την ανάδειξη του τυχερού.

Βίντεο Προγράμματος

Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο για το Πρόγραμμα

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ – Το Μείγμα Μάρκετινγκ
  • Δραστηριοποίηση, Ανάλυση Περιβάλλοντος και Ανταγωνισμού στο Νέο Hλεκτρονικό Περιβάλλον – Έμφαση στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
  • Αρχές Συμπεριφοράς Καταναλωτή - Customer Funnel and Journey - Δημιουργία Personas
  • Δημιουργία Marketing Plan στην Πράξη - Branding και Online Strategy - Καινοτομία και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
Μάθημα 2 Βασικές Αρχές Παραδοσιακού και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
  • Content Marketing, Διαχείριση και Οργάνωση Ψηφιακού Περιεχομένου - Affiliate Marketing - Personalization και Customization
  • Mobile Marketing - Copywriting - Artificial Intelligence - Augmented and Virtual Reality - Gamification
  • Email Platforms - Β2Β Platforms
  • Ratings and Review Sites - TripAdvisor / Αντιμετώπιση Fake Reviews and Haters - Community Management
  • Νομικά Ζητήματα Digital Marketing Α
  • Νομικά Ζητήματα Digital Marketing Β
  • Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ για τις Μηχανές Αναζήτησης(SEM) και στην Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO)
  • Έρευνα Λέξεων - Κλειδιών. Συγγραφή Βελτιστοποιημένου Περιεχομένου
  • Θέματα Σχεδιασμού Ιστοσελίδας, Υποβολής και Καταλογογράφηση στα Κύρια Εργαλεία Αναζήτησης
Μάθημα 6 Νέες Τάσεις του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ - Έμφαση στα Βασικά Σημεία Πρακτικής Εφαρμογής (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
  • Επιχειρηματική Βιωσιμότητα
  • Επιχειρηματικές Δυσκολίες και Επιχειρηματική Αποτυχία
  • Η Επιτυχημένη Επιχειρηματικότητα
  • Διοίκηση και Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων της Επιχείρησης
  • Προώθηση Πωλήσεων και Τιμολόγηση
  • Προγραμματισμός Πλάνου Εκστρατείας Social Media - Omnichannel Marketing
  • Έρευνα και Παρακολούθηση της Συμπεριφοράς των Χρηστών και Online Αναζήτησης Τάσεων - Google Keywords Planner - Google Pagespeed Insights – Trends
  • Βήμα προς Βήμα Δημιουργία On-Line Διαφημίσεων: Google Ads - Search - Display - Youtube A΄Μέρος: Εξοικείωση με το Περιβάλλον - Ορολογία - Ορισμός Στόχων - Τύποι Καμπανιών - Google Merchant Center
  • Βήμα προς Βήμα Δημιουργία On-Line Διαφημίσεων: Google Ads - Search - Display - Youtube - B΄ Μέρος: Δημιουργία Καμπάνιας - Στόχευση - Remarketing - Στρατηγικές Προσφορών - Budget - Δυναμικές Διαφημίσεις- Διαχείριση Conversions
  • Παρακολούθηση Διαφημίσεων, Επισκεψιμότητας και Αποφάσεις Αναθεώρησης: Google Analytics και Λογισμικά Εποπτείας Εκστρατειών
  • Βήμα προς Βήμα Δημιουργία On-Line Διαφημίσεων: Facebooks Ads Μέρος Α΄- Δημιουργία Σελίδας - Διαχείριση Κοινότητας: Αλληλεπίδραση με τους Χρήστες και Διαχείριση Αρνητικών Σχολίων – Bots
  • Βήμα προς Βήμα δημιουργία On-Line Διαφημίσεων: Facebooks Ads Μέρος Β΄ - Δημιουργία Καμπάνιας - Ορισμός Στόχων - Τύποι καμπανιών - Στόχευση και Remarketing - Budget και Στρατηγικές Προσφορών
  • Το Facebook E-Store και η Λειτουργία του - Facebook Insights, Business Manager and Pixel
  • LinkedIn - Instagram and Influencers - TikTok
Μάθημα 9 Facebook Ads - Google Ads (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
  • Φτιάξε τη Δική σου Ιδέα / Startup Επιχείρηση
  • Μελέτη Περίπτωσης μιας Συγκεκριμένης Επιχείρησης
  • Επιτυχημένες Μελέτες Περίπτωσης
Μάθημα 11 Google Analytics - Facebook Insights - LinkedIn Profile Setting (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Κώτσιος Στυλιανός
Κωτσιος Στυλιανος
Καθηγητής Τομέα Μαθηματικών και Πληροφορικής Τμήματος Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Αθηνών

Συντελεστές Προγράμματος

Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος

Καμινάκης Κωνσταντίνος
Καμινακης Κωνσταντινος
Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
Εισηγητής Προγράμματος
certificates decoration

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε μπορώ να ξεκινήσω;

Απομένουν 9 μέρες για την υποβολή της αίτησης σου

Δείτε τι είπαν εκπαιδευόμενοι που παρακολούθησαν το 6μηνο εξ αποστάσεως πρόγραμμα "Digital Marketing"

 

Κόστος Προγράμματος

Εκπτώσεις που ξεπερνούν το 30% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων. Δυνατότητα αποπληρωμής σε 10 μηνιαίες δόσεις.

Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία από την πανδημία του Κορονοϊού Covid-19, ενημερώνουμε όλους τους συμπολίτες μας εργαζομένους (αυτοαπασχολούμενους ή μη) που η εργασία τους πλήττεται αυτό το διάστημα, ότι θα έχουν διευκολύνσεις και παρατάσεις ως προς την πληρωμή των διδάκτρων τους σε συνεννόηση με τη Γραμματεία. Αυτό σημαίνει στην πράξη, οτι πέραν του ποσού της εγγραφής σας το υπολειπόμενο ποσό των διδάκτρων, για το διάστημα που εκτιμά ο ΠΟΥ ότι θα διαρκέσει αυτή η περίοδος, δύναται να καταβληθεί σε μηνιαίες δόσεις που σας εξυπηρετούν μέχρι τη λήξη του Προγράμματός σας.

Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Ειδική έκπτωση 20% εφαρμόζεται για όσο διάστημα διαρκεί η πανδημία Covid -19 σε συμπολίτες μας που η εργασία τους αποδεδειγμένα πλήττεται λόγω της πανδημίας. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 71ο κύκλο σπουδών από 1/11/2021 μέχρι και 8/12/2021 ισχύει έκπτωση 10% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

Δείτε τις τιμές με το Early Entry:

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 6
Δίδακτρα (σε δόσεις) 700 € 630 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 233 € 210 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 660 € 594 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 595 € 536 € 560 € 504 € 525 € 473 € 490 € 441 €
Δόση 198 € 178 € 186 € 167 € 175 € 158 € 163 € 147 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα

Testimonials