Early Entry

Digital Marketing

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό  Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 20/1/2020
Early Entry

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
12/1/2020
Εναρξη Μαθηματων:
20/1/2020
Διαρκεια:
6 Μήνες (156 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
13

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
12/1/2020
Εναρξη Μαθηματων:
20/1/2020
Διαρκεια:
6 Μήνες (156 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
13
Έναρξη Μαθημάτων
20/1/2020

Εισαγωγή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Digital Marketing» έχει ως σκοπό την πλήρη κατάρτιση του εκπαιδευόμενου αναφορικά με το αντικείμενο του Digital Marketing, δίνοντας έμφαση στην πρακτική εφαρμογή, προκειμένου να δύναται στη συνέχεια να σχεδιάσει, να αναπτύξει και να εφαρμόσει μια ολοκληρωμένη στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην διεπιστημονικότητα προωθώντας την προσέγγιση της γνώσης από διαφορετικές προοπτικές και γνωστικά αντικείμενα. Δεν έχει τεχνικό χαρακτήρα και δεν απαιτεί εξειδικευμένες γνώσεις Πληροφορικής. Επιπλέον καλύπτει την νομική πλευρά του αντικειμένου αναφερόμενο στο νέο πλαίσιο διαχείρισης προσωπικών δεδομένων GDPR. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με πρακτικό μάθημα που περιλαμβάνει και την ενεργή συμμετοχή του εκπαιδευόμενου στο να φτιάξει την δική του start up επιχείρηση, να οργανώσει το marketing επιχείρησης και να μελετήσει πετυχημένες στρατηγικές digital marketing σε επιχειρήσεις.

Το πρόγραμμα συνοδεύεται από τέσσερις live streaming συναντήσεις στις θεματικές:

-Βασικές Αρχές Παραδοσιακού και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ
-Νέες Τάσεις του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ - Έμφαση στα Βασικά Σημεία Πρακτικής Εφαρμογής
-Facebook Ads - Google Adwords
-Google Analytics - Facebook Insights

Με εισηγητή τον κ. Καμινάκη Κώστα, κάτοχο διδακτορικού διπλώματος στο Marketing and Communication και μεγάλη διδακτική και εργασιακή εμπειρία.
(Η σύγχρονη (real time) εξ αποστάσεως εκπαίδευση (live streaming) πραγματοποιείται μέσω ειδικά διαμορφωμένης εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Πρόκειται για ζωντανά μαθήματα με εισηγητή τα οποία καλούνται οι εκπαιδευόμενοι να παρακολουθήσουν από το χώρο τους, σε συνεδρίες που λαμβάνουν χώρα σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες, χωρίς να είναι υποχρεωτική η φυσική παρουσία.
Το Live Streaming παρέχει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να έχουν στον υπολογιστή τους ήχο και εικόνα και να μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στους εισηγητές, είτε φωνητικά είτε γραπτά)

Βίντεο Προγράμματος

Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο για το Πρόγραμμα

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ - Το Μείγμα Μάρκετινγκ
  • Ανάλυση Περιβάλλοντος και Ανταγωνισμού - Έμφαση στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
  • Αρχές Συμπεριφοράς Καταναλωτή - Customer Funnel and Journey
  • Ηλεκτρονικό Επιχειρείν και Νέο Επιχειρηματικό Περιβάλλον - Οφέλη και Ταξινόμηση των Ηλεκτρονικών Συναλλαγών
  • Ανταγωνισμός, Δραστηριοποίηση και Επιχειρηματικά Μοντέλα στο Ηλεκτρονικό Περιβάλλον
  • Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ, Branding και Online Strategy - Καινοτομία και Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
Μάθημα 2 Βασικές Αρχές Παραδοσιακού και Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ
  • Content Marketing - Affiliate Marketing - Personalization
  • Mobile Marketing - Copywriting - Artificial Intelligence - Augmented and Virtual Reality
  • Email Platforms - Β2Β Platforms
  • Ratings and Review Sites - TripAdvisor / Αντιμετώπιση Fake Reviews and Haters - YouTube and Advertising
  • Νομικά Ζητήματα Digital Marketing Α
  • Νομικά Ζητήματα Digital Marketing Β
  • Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ για τις Μηχανές Αναζήτησης (SEM) και στην Βελτιστοποίηση Μηχανών Αναζήτησης (SEO)
  • Έρευνα Λέξεων - Κλειδιών
  • Συγγραφή Βελτιστοποιημένου Περιεχομένου
  • Θέματα Σχεδιασμού Ιστοσελίδας, Υποβολής και Καταλογογράφηση στα Κύρια Εργαλεία Αναζήτησης
Μάθημα 6 Νέες Τάσεις του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ - Έμφαση στα Βασικά Σημεία Πρακτικής Εφαρμογής
  • Επιχειρηματική Βιωσιμότητα
  • Επιχειρηματικές Δυσκολίες και Επιχειρηματική Αποτυχία
  • Η Επιτυχημένη Επιχειρηματικότητα
  • Διοίκηση και Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων της Επιχείρησης
  • Προώθηση Πωλήσεων και Τιμολόγηση
  • Προγραμματισμός Πλάνου Εκστρατείας Social Media - Omnichannel Marketing
  • Έρευνα και Παρακολούθηση της Συμπεριφοράς των Χρηστών - Google Keywords Planner - Google Pagespeed Insights - Trends
  • Βήμα προς Βήμα δημιουργία On-Line διαφημίσεων: Google Ads
  • Βήμα προς Βήμα δημιουργία On-Line διαφημίσεων: Facebooks Ads - Διαχείριση Κοινότητας: Αλληλεπίδραση με τους Χρήστες και Διαχείριση Αρνητικών Σχολίων - Bots
  • Το Facebook E-Store και η Λειτουργία του - Facebook Insights and Pixel - LinkedIn - Instagram and Influencers
  • Παρακολούθηση Διαφημίσεων, Επισκεψιμότητας και αποφάσεις Αναθεώρησης: Google Analytics και Λογισμικά Εποπτείας Εκστρατειών
Μάθημα 9 Facebook Ads - Google Ads
  • Φτιάξε τη Δική σου Ιδέα / Startup Επιχείρηση
  • Μελέτη Περίπτωσης μιας Συγκεκριμένης Επιχείρησης
  • Επιτυχημένες Μελέτες Περίπτωσης
Μάθημα 11 Google Analytics - Facebook Insights - LinkedIn Profile Setting

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Κώτσιος Στυλιανός
Κωτσιος Στυλιανος
Καθηγητής Τομέα Μαθηματικών και Πληροφορικής Τμήματος Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστημίου Αθηνών
Λεβεντίδης Ιωάννης
Λεβεντιδης Ιωαννης
Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήματος Οικονομικών Επιστημών ΕΚΠΑ

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 0 μέρες για τη λήξη του Early Entry

Κόστος Προγράμματος

Ισχύει ειδική εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 60ο κύκλο σπουδών από 4/11/2019 μέχρι και 11/12/2019 ισχύει έκπτωση 10% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 6
Δίδακτρα (σε δόσεις) 700 630 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 233 210 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 660 594 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 10% 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 630 567 € 595 536 € 560 504 € 525 473 € 490 441 €
Δόση 210 189 € 198 178 € 186 167 € 175 158 € 163 147 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα