Tourism and Digital Tools: Σχεδιασμός και Διαχείριση Ιστοσελίδας, Ψηφιακό Marketing

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 27/5/2019

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
20/5/2019
Εναρξη Μαθηματων:
27/5/2019
Διαρκεια:
6 Μήνες (156 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
13

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
20/5/2019
Εναρξη Μαθηματων:
27/5/2019
Διαρκεια:
6 Μήνες (156 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
13
Έναρξη Μαθημάτων
27/5/2019

Εισαγωγή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Tourism and Digital Tools: Σχεδιασμός και διαχείριση ιστοσελίδας, ψηφιακό marketing» προσφέρει στον εκπαιδευόμενο το σύνολο της γνώσης, θεωρητικής και πρακτικής, αναφορικά με την αξιοποίηση των ηλεκτρονικών εργαλείων στον χώρο του τουρισμού, το ψηφιακό μάρκετινγκ και τον σχεδιασμό και διαχείριση της ιστοσελίδας. Μέσω ενός δομημένου τρόπου παρουσίασης των τελευταίων εξελίξεων πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο, καθίσταται δυνατή η παρουσία της τουριστικής μονάδας στην ηλεκτρονική αγορά. Μια ιδιαίτερη καινοτομία του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η εκπαίδευση μέσω Live-Streaming. Σε αυτήν υπάρχει η δυνατότητα για επίλυση αποριών και εξετάζονται βασικά σημεία αναφορικά με ζητήματα, όπως δημιουργία διαφημιστικής καμπάνιας στο Google, η δημιουργία διαφημίσεων στο Facebook και εξέταση των σχετικών παραμέτρων, η παρακολούθηση της επισκεψιμότητας της εταιρικής ιστοσελίδας μέσω Google Analytics, καθώς και η αναθεώρηση και αναπροσαρμογή των διαφημιστικών ενεργειών ανάλογα με την ανταπόκριση του κοινού.

Το πρόγραμμα συνοδεύεται από live streaming συνάντηση στην θεματική: Facebook Ads, Goodle Adwords, Google Analytics, με εισηγητή τον κ. Καμινάκη Κώστα, κάτοχο διδακτορικού διπλώματος στο Marketing and Communication και μεγάλη διδακτική και εργασιακή εμπειρία.
(Η σύγχρονη (real time) εξ αποστάσεως εκπαίδευση (live streaming) πραγματοποιείται μέσω ειδικά διαμορφωμένης εκπαιδευτικής πλατφόρμας. Πρόκειται για ζωντανά μαθήματα με εισηγητή τα οποία καλούνται οι εκπαιδευόμενοι να παρακολουθήσουν από το χώρο τους, σε συνεδρίες που λαμβάνουν χώρα σε προκαθορισμένες ημέρες και ώρες, χωρίς να είναι υποχρεωτική η φυσική παρουσία.
Το Live Streaming παρέχει στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα να έχουν στον υπολογιστή τους ήχο και εικόνα και να μπορούν να υποβάλλουν ερωτήσεις στους εισηγητές, είτε φωνητικά είτε γραπτά)

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Εσωτερική και Εξωτερική Ανάλυση
  • Ανάλυση Τουριστικής Αγοράς
  • Στόχοι Μάρκετινγκ
  • Στρατηγικές Μάρκετινγκ
  • Βασικές Αρχές Μάρκετινγκ - Το Μείγμα Μάρκετινγκ
  • Ανάλυση Περιβάλλοντος και Ανταγωνισμού - Έμφαση στις Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
  • Αρχές Συμπεριφοράς Καταναλωτή
  • Τι είναι το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν - Οφέλη και Ταξινόμηση των Ηλεκτρονικών Συναλλαγών
  • Ανταγωνισμός και Δραστηριοποίηση στο Ηλεκτρονικό Περιβάλλον
  • Το Ηλεκτρονικό Μάρκετινγκ και οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις
  • Διαφήμιση
  • Πρόγραμμα Δημοσιών Σχέσεων και Δημοσιότητας
  • Συμμετοχή σε Τουριστικές Εκθέσεις
  • Πρόγραμμα Προβολής Μέσω του Διαδικτύου
Μάθημα 4 Facebook Ads, Goodle Adwords, Google Analytics
  • Λόγοι Υιοθέτησης του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν στην Τουριστική Βιομηχανία και Εφαρμογή Επιχειρηματικών Μοντέλων Ηλεκτρονικού Εμπορίου στον Τουρισμό
  • Χρήση Σύγχρονων Μεθόδων e-marketing για την Προώθηση και Υποστήριξη του Τουριστικού Προιόντος
  • Social Networking και Tεχνολογίες Web 2. 0 στον Tουρισμό
  • Διοίκηση και Διαχείριση του Τουριστικού Προορισμού (Destination Management Organization - DMO)
  • Τα Social Media και οι Ηλεκτρονικές Κοινότητες
  • Η Χρήση των Social Media για Επιχειρηματική Δράση - Έμφαση στην Εκστρατεία μέσω Google
  • Το Twitter, τα Blogs και τα Microbloggs
  • Social Networking και Media Sharing: Έμφαση στο Facebook και το Youtube
  • Ιστοσελίδες Social News and Bookmarking, Ratings and Reviews, Forums
  • Νέες Τάσεις στο Ηλεκτρονικό Marketing: Affiliate, Mobile, και Email Marketing
  • Δημιουργία Πλάνου Social Media - Παρακολούθηση Απόδοσης με Google Analytics
  • Σχεδιασμός του Website
  • Δημιουργία Δομών Σελίδων με Bootstrap
  • Δημιουργία Βάσης Δεδομένων
  • Χειρισμός Βάσης Δεδομένων με την PHP
  • Security, Debugging και Uploading του Website

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Κατσώνη Βίκυ
Κατσωνη Βικυ
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Διοίκησης Τουρισμού Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε μπορώ να ξεκινήσω;

Απομένουν 31 μέρες για την υποβολή της αίτησης σου

Κόστος Προγράμματος

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 57ο κύκλο σπουδών από 19/2/2019 μέχρι και 31/3/2019 δείτε εδώ πώς διαμορφώνονται τα δίδακτρα με έκπτωση 10% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Δείτε τις τιμές με το Early Entry:

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 6
Δίδακτρα (σε δόσεις) 850 € 765 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 283 € 255 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 800 € 720 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 10% 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 765 € 689 € 723 € 651 € 680 € 612 € 638 € 574 € 595 € 536 €
Δόση 255 € 230 € 241 € 217 € 226 € 203 € 212 € 191 € 198 € 178 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκτπωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα