Early Entry

Digital Education

Κατεύθυνση: Παιδαγωγικά

Απονέμεται Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 18/1/2021
Early Entry

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
10/1/2021
Εναρξη Μαθηματων:
18/1/2021
Διαρκεια:
9 Μήνες (306 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
12,24

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
10/1/2021
Εναρξη Μαθηματων:
18/1/2021
Διαρκεια:
9 Μήνες (306 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
12,24
Έναρξη Μαθημάτων
18/1/2021

Εισαγωγή

Σκοπός του Προγράμματος  είναι η εξοικείωση με απαιτούμενες γνώσεις και εφαρμοσμένες δεξιότητες στον τομέα της ψηφιακής μάθησης  και διδασκαλίας (digital education) σε τυπικά και μη τυπικά πλαίσια εκπαίδευσης.
Στοχευμένα, διαθέτει πρακτικό προσανατολισμό και θεωρητική τεκμηρίωση και αποτελείται από μαθήματα με θεματολογική και μεθοδολογική συνέχεια. Διασαφηνίζονται έννοιες, ορισμοί και υπηρεσίες στο πλαίσιο της Διαδικτυακής Εκπαίδευσης και προάγεται η εκπαιδευτική εμπειρία και κουλτούρα της ευέλικτης μάθησης και διδασκαλίας. Αναλύονται οι κατευθυντήριες γραμμές που έχουν εκδώσει διεθνείς οργανισμοί για την εκπαίδευση στην ψηφιακή εποχή. Περιγράφεται η οργάνωση ψηφιακής τάξης για την υποβοήθηση της δια ζώσης διδασκαλίας, καθώς και η παραγωγή και διάθεση ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού περιεχομένου σε εικονικά περιβάλλοντα αγωγής. Εξετάζονται καινοτόμες πρακτικές μέσα από τη διαμόρφωση της μάθησης με «παιχνιδοποίηση» (“gamification”) και τη χρήση εργαλείων τηλεκπαίδευσης/τηλεσυνεδριάσεων. Καλλιεργούνται δεξιότητες παραγωγής και διάθεσης ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού περιεχομένου με πολλαπλά μέσα, όπως βίντεο, γραφικά, τεχνολογίες παγκόσμιου ιστού. Παρουσιάζονται σύγχρονες τεχνολογίες για την ψηφιακή εκπαίδευση, όπως τεχνολογίες επαυξημένης (augmented reality) και εικονικής πραγματικότητας (virtual reality) και τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στην εκπαίδευση. Παρουσιάζονται δημοφιλείς ψηφιακές υπηρεσίες στην εκπαίδευση (ψηφιακές βιβλιοθήκες και αρχεία, ψηφιακοί χάρτες, ψηφιακά μουσεία). Καλλιεργούνται δεξιότητες σχεδιασμού εκπαιδευτικών παιχνιδιών και προσομοιώσεων. Γίνεται αναφορά στην ψηφιακή τεχνολογία στην τάξη (έξυπνοι πίνακες, γραφίδες, χρήση tablet από μαθητές και BYOD). Περιγράφεται ο ρόλος και η χρήση των κοινωνικών δικτύων στην εκπαίδευση. Αναλύονται ομαδοσυνεργατικές τεχνικές στο εξ αποστάσεως περιβάλλον με έμφαση την πολλαπλότητα των μαθησιακών εμπειριών από την οπτική του διδάσκοντα και του διδασκομένου. Περιγράφονται μέθοδοι παρακολούθησης της προόδου των εκπαιδευομένων και αυτοαξιολόγησης στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Γίνεται αναφορά στη συλλογή και ανάλυση δεδομένων για τον στρατηγικό σχεδιασμό και την οργάνωση της ψηφιακής εκπαίδευσης. Παρουσιάζονται θέματα εκπαιδευτικής έρευνας και σύνταξης  επιστημονικών εργασιών. Παρατίθενται  διδακτικά παραδείγματα και ενθαρρύνεται η ανάπτυξη μετα-γνωστικών ικανοτήτων μέσα από πρακτική άσκηση.
Το Πρόγραμμα αποτελεί επίκαιρη και ολοκληρωμένη στρατηγική πρωτοβουλία για ψηφιακό και τεχνολογικό γραμματισμό με παιδαγωγικό υπόβαθρο.

Το πρόγραμμα  απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης /ΤΕΙ.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το συγκεκριμένο πρόγραμμα για τους αποφοίτους παιδαγωγικών/καθηγητικών τμημάτων, αφού σύμφωνα με το Νόμο 4589, ΦΕΚ Α΄ 13, της 29ης Ιανουαρίου 2019, άρθρο 57, εδάφιο α.ιι («Κριτήρια αξιολογικού πίνακα εκπαιδευτικών Γενικής Εκπαίδευσης»), μοριοδοτούνται με δύο μονάδες  [«επιμόρφωση Α.Ε.Ι. ή άλλου φορέα του δημόσιου τομέα που εποπτεύεται από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διάρκειας τουλάχιστον τριακοσίων (300) ωρών που πραγματοποιήθηκε σε χρονικό διάστημα τουλάχιστον επτά (7) μηνών: δύο (2) μονάδες»].

 

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Η Ψηφιακή Τεχνολογία ως Φορέας Αλλαγής στην Εκπαίδευση
  • Η Ψηφιακή Γενιά – Digital Νatives
  • Διεθνή Πρότυπα και Κατευθυντήριες Γραμμές για την Εκπαίδευση στην Ψηφιακή Εποχή
  • Οι Προηγούμενες Επαναστάσεις, οι ιδιαιτερότητες της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης
  • Εισαγωγή στις Tεχνολογίες της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης
  • Ψηφιακός Μετασχηματισμός στην Εκπαίδευση
  • Επισκόπηση Βασικών Εννοιών και Παιδαγωγικών Θέσεων στην Ηλεκτρονική Μάθηση και Εξ Αποστάσεως Διδασκαλία
  • Παιδαγωγικές Καινοτομίες και Μεθοδολογικές Αρχές στην Ανοικτή και Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση
  • Διδάσκοντες/ Διδασκόμενοι και Πολλαπλότητα Μαθησιακών Εμπειριών και Ομαδοσυνεργατικών Μεθόδων
  • Ανοικτή Πρόσβαση και Κοινωνικός Αποκλεισμός - Πρόσβαση για Όλους
  • Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Παρουσιάσεων με τη Μορφή Διαφανειών
  • Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Παρουσιάσεων με Εργαλεία Παραγωγής Γραφικών
  • Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Αξιοποίηση Εκπαιδευτικών Βίντεο
  • Παιχνιδοποίηση
  • Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Ιστοσελίδων
  • Σχεδιασμός και Οργάνωση της Εξ Αποστάσεως Διδασκαλίας. Παραδείγματα και Μελέτες Περίπτωσης.
  • Οργάνωση, Διάθεση και Υποστήριξη του Εκπαιδευτικού Περιεχομένου - Μέθοδοι Αξιολόγησης και Αυτοαξιολόγησης των Εκπαιδευομένων
  • Σύγχρονη Εξ Αποστάσεως Διδασκαλία με τη Χρήση Εργαλείων Τηλεκπαίδευσης/Τηλεσυνεδριάσεων
  • Οργάνωση Ψηφιακής Τάξης για την Υποβοήθηση της Δια Ζώσης Διδασκαλίας
  • Τεχνολογίες Επαυξημένης Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση
  • Τεχνολογίες Εικονικής Πραγματικότητας στην Εκπαίδευση
  • Τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης στην Εκπαίδευση
  • Εκπαιδευτικά Παιχνίδια, Προσομοίωση
  • Ψηφιακές Υπηρεσίες στην Εκπαίδευση: Ψηφιακές Βιβλιοθήκες και Αρχεία
  • Ψηφιακές Υπηρεσίες στην Εκπαίδευση: Ψηφιακοί Χάρτες, Ψηφιακά Μουσεία
  • Ψηφιακή Τεχνολογία στην Τάξη
  • Κοινωνικά Δίκτυα στην Εκπαίδευση
  • Παιχνίδια ΕΠ
  • Ανακαλυπτική Μάθηση με ΕΠ
  • Μοντελοποίηση Αντικειμένων
  • Συλλογή και Ανάλυση Δεδομένων για τον Στρατηγικό Σχεδιασμό της Ψηφιακής Εκπαίδευσης
  • Στρατηγικός Σχεδιασμός και Οργάνωση της Ψηφιακής Εκπαίδευσης
  • Μεθοδολογία Έρευνας, Σχεδιασμός και Συγγραφή Επιστημονικής Εργασίας
  • Σχεδιασμός Διδασκαλίας και Δόμηση Εκπαιδευτικού Υλικού

Κόστος Προγράμματος

Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία από την πανδημία του Κορονοϊού Covid-19, ενημερώνουμε όλους τους συμπολίτες μας εργαζομένους (αυτοαπασχολούμενους ή μη) που η εργασία τους πλήττεται αυτό το διάστημα, ότι θα έχουν διευκολύνσεις και παρατάσεις ως προς την πληρωμή των διδάκτρων τους σε συνεννόηση με τη Γραμματεία. Αυτό σημαίνει στην πράξη, οτι πέραν του ποσού της εγγραφής σας το υπολειπόμενο ποσό των διδάκτρων, για το διάστημα που εκτιμά ο ΠΟΥ ότι θα διαρκέσει αυτή η περίοδος, δύναται να καταβληθεί σε μηνιαίες δόσεις που σας εξυπηρετούν μέχρι τη λήξη του Προγράμματός σας.

Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Ειδική έκπτωση 20% εφαρμόζεται για όσο διάστημα διαρκεί η πανδημία Covid -19 σε συμπολίτες μας που η εργασία τους αποδεδειγμένα πλήττεται λόγω της πανδημίας. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 65ο κύκλο σπουδών από 2/11/2020 μέχρι και 9/12/2020 ισχύει έκπτωση 10% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 9
Δίδακτρα (σε δόσεις) 680 612 €
Αριθμός δόσεων 4
Ποσό δόσης 170 153 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 645 581 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 10% 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 612 551 € 578 520 € 544 490 € 510 459 € 476 428 €
Δόση 153 138 € 145 131 € 136 122 € 128 115 € 119 107 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Παπασαλούρος Ανδρέας
Παπασαλουρος Ανδρεας
Επίκουρος Καθηγητής Τμήματος Μαθηματικών του Πανεπιστημίου Αιγαίου με γνωστικό αντικείμενο «Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»

Συντελεστές Προγράμματος

Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος

Κοκολάκης Σπύρος
Κοκολακης Σπυρος
Καθηγητής, Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Ιωαννίδη Βασιλική
Ιωαννιδη Βασιλικη
Δρ Παιδαγωγικής/ Ειδική Αγωγή, Φιλοσοφική Σχολή ΕΚΠΑ. Member of ÖGKJP-Sektion Klinische Pädagogik (PhD/ Dr.phil.), Cert in Open & Distance Learning
Στύλιος Ιωάννης
Στυλιος Ιωαννης
Μηχανικός Πληροφορικής και Ασφάλειας ΠΕΣ (BSc., MSc., MEd., Ph.Dc.)
Δρ. Σοφιανίδης  Άγγελος
Δρ. Σοφιανιδης Αγγελος
BSc, MEd, PhD Μεταδιδακτορικός Ερευνητής ΑΠΘ - Επιστημονικός Συνεργάτης EUC
Καρύδα Μαρία
Καρυδα Μαρια
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Τμήμα Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου
-

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 13 μέρες για τη λήξη του Early Entry