Early Entry

Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Διαγνωστική, Θεραπευτική, Συμβουλευτική

Κατεύθυνση: Παιδαγωγικά

Απονέμεται Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 27/5/2019
Early Entry

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
20/5/2019
Εναρξη Μαθηματων:
27/5/2019
Διαρκεια:
12 Μήνες (420 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
35

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
20/5/2019
Εναρξη Μαθηματων:
27/5/2019
Διαρκεια:
12 Μήνες (420 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
35
Έναρξη Μαθημάτων
27/5/2019

Εισαγωγή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Ειδική αγωγή και εκπαίδευση: διαγνωστική, θεραπευτική, συμβουλευτική» έχει ως σκοπό να καλύψει το κρίσιμο πεδίο της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στη μέγιστη δυνατή πληρότητά του. Για το λόγο αυτό οι ενότητές του καλύπτουν και από έναν σχετικό τομέα. Ξεκινώντας από τις θεωρητικές και κοινωνικοπαιδαγωγικές διαστάσεις του ζητήματος, το πρόγραμμα εξετάζει πρακτικά ζητήματα, όπως η αξιολόγηση μαθητών με ειδικές ανάγκες, η δυσλεξία, η ελλειμματική προσοχή, οι μαθητές με αναπηρία, ο αυτισμός κτλ. Επιπλέον, μελετά τις περιπτώσεις των μαθητών με χαρισματικότητα, καθώς και τη σχολική και κοινωνική περιθωριοποίηση ή σύγκλιση. Τα σχετικά μαθήματα συμπληρώνονται με παρουσίαση περιστατικών, ώστε οι εκπαιδευόμενοι να γνωρίσουν την πρακτική όψη των θεμάτων αυτών.

Υπεύθυνος Εκπαίδευσης: Αναπληρωτής Καθηγητής ΕΚΠΑ, Αντωνίου Αλέξανδρος - Σταμάτης

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Ποια Άτομα εντάσσονται στην Κατηγορία Μαθητών με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες
  • Η Συνεκπαίδευση στην Ελλάδα
  • Φιλοσοφία της Συνεκπαίδευσης
  • Ειδικά ή Γενικά Σχολεία;
  • Αξιολόγηση Ένταξης και Επίδοσης των Μαθητών
  • Επαγγελματικός Προσανατολισμός
  • Η Πολιτική "ενός Σχολείου για όλους" και τα Ζητήματα που προκύπτουν
  • Ψηφιακή Τεχνολογία και Εκπαίδευση ΑΜΕΑ
  • Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών
  • Διοίκηση Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής
  • Διαφοροποιημένη Διδασκαλία και Συνεκπαίδευση
  • Ειδική Εκπαίδευση, Αποκατάσταση και Φροντίδα Υγείας
  • Νευροεπιστημονική Προσέγγιση και Διορθωτικο-Θεραπευτική Παρέμβαση
  • Παρεμβαίνοντας έγκαιρα
  • Κατανοώντας τις Δυσκολίες Μάθησης
  • Αξιολογώντας τις Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Διδακτικό Περιβάλλον και Ένταξη
  • Ειδικές Παιδαγωγικές Μεθοδολογίες και Μαθητοκεντρική Διδασκαλία
  • Εξατομικευμένες Διδακτικές Παρεμβάσεις
  • Διδακτικές Προσαρμογές και Διαφοροποίηση στη Διδασκαλία
  • Πρακτική 'Ασκηση: Παρουσίαση Περιστατικού: Γνωστικές Δυσκολίες και Πρώιμη Παρέμβαση
  • Διάγνωση Μαθησιακών Δυσκολιών
  • Αξιολόγηση Δυσλεξίας
  • Πρόγραμμα Αποκατάστασης Δυσλεξίας
  • Ανάγνωση και Γραφή
  • Δυσλεξία και Μαθηματικά
  • Συμβουλευτική Εκπαιδευτικών - Γονείς και Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Η Διαταραχή Ελλειματικής Προσοχής-Υπερκινητικότητα και η Συμτωματολογία της
  • Διαγνωστικά Κριτήρια και Αιτιολογικοί Παράγοντες
  • Συννοσηρότητα στη ΔΕΠ-Υ και Συνύπαρξη Διαταραχών Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ)
  • Τα Βασικά Χαρακτηριστικά της ΔΕΠ-Υ στην Αναπτυξιακή Πορεία του Παιδιού
  • Κλίμακες Αξιολόγησης της ΔΕΠ-Υ
  • Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις και Αρχές στη Διαχείριση Συμπεριφοράς Παιδιών με Στοιχεία ΔΕΠ-Υ
  • Παρεμβάσεις σε Παιδιά και Εφήβους με ΔΕΠ-Υ
  • Παρεμβάσεις στο Οικογενειακό Πλαίσιο
  • Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις και Αρχές στη Διαχείριση Συμπεριφοράς Παιδιών με Στοιχεία ΔΕΠ-Υ
  • Πρακτικές Εφαρμογές στη Σχολική Αίθουσα για την Αντιμετώπιση Παιδιών με ΔΕΠ-Υ
  • Πρακτική Άσκηση: Παρουσίαση Περιστατικού: Συμπτωματολογία - Εκπαιδευτική Παρέμβαση ΔΕΠ-Υ
  • Πρακτική Άσκηση: Παρουσίαση Περιστατικού: Ανίχνευση - Διάγνωση - Αντιμετώπιση Δυσλεξίας
  • Παιδιά με Προβλήματα Όρασης
  • Παιδιά με Προβλήματα Ακοής
  • Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες
  • Άτομα με Νοητική Υστέρηση
  • Ένταξη των Κωφών Ατόμων στη Γενική Εκπαίδευση
  • Ένταξη των Ατόμων με Προβλήματα Όρασης
  • Ένταξη Ατόμων με Κινητικές Αναπηρίες
  • Ένταξη Μαθητών με Σοβαρές Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Η Έννοια της Ομιλίας, του Λόγου, της Γλώσσας και της Επικοινωνίας - Οι Κατηγορίες των Διαταραχών -
  • Η Συμπτωματολογία των Διαταραχών Λόγου και Ομιλίας
  • Μέθοδοι Αξιολόγησης των Διαταραχών Προβλημάτων Λόγου και Ομιλίας
  • Αντιμετώπιση των Διαταραχών του Λόγου
  • Αντιμετώπιση των Διαταραχών Ομιλίας
  • Συμβουλευτική προς τους Γονείς και Συμβουλές προς τους Ειδικούς
  • Ο Αυτισμός και τα Χαρακτηριστικά του
  • Χαρακτηριστικά του Συνδρόμου Asperger
  • Διάγνωση Συνδρόμου Asperger και Αυτισμός
  • Κοινωνικές Δεξιότητες και Σύνδρομο Asperger
  • Θεραπευτική Αντιμετώπιση του Αυτισμού
  • Η Ενίσχυση της Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης
  • Προσεγγίσεις Ενίσχυσης της Εναλλακτικής Επικοινωνίας
  • Αισθητηριακές - Κινητικές Προσεγγίσεις
  • Παρεμβάσεις Ενίσχυσης του Παιχνιδιού
  • Συμβουλευτική Γονέων και Παρέμβαση στην Οικογένεια
  • Πρακτική Άσκηση: Παρουσίαση Περιστατικού Αυτισμού: Ανίχνευση - Διάγνωση - Αντιμετώπιση
  • Πρακτική Άσκηση: Παρουσίαση Περιστατικού Διαταραχής Λόγου και Ομιλίας
  • Θεωρίες και Μοντέλα Ορισμών της Χαρισματικότητας
  • Δημιουργικότητα και Χαρισματικότητα
  • Γνωστικά Χαρακτηριστικά των Χαρισματικών Μαθητών
  • Ψυχο-συναισθηματικά Χαρακτηριστικά των Χαρισματικών Μαθητών
  • Σχολική Επίδοση και Χαρισματικότητα
  • Νοημοσύνη και Χαρισματικότητα
  • Τεχνικές και Εργαλεία Αξιολόγησης της Χαρισματικότητας
  • Εκπαιδευτικά Προγράμματα για τη Χαρισματικότητα
  • Κοινωνικός Αποκλεισμός και Εκπαίδευση
  • Παιδιά και Έφηβοι με Παραβατική Συμπεριφορά
  • Εκπαιδευτικές Προκλήσεις στο Σύγχρονο Σχολείο
  • Ηθικές, Κοινωνικές και Πολιτισμικές Αξίες στην Εκπαίδευση
  • Θεωρητικές Κατευθύνσεις στη Συμβουλευτική Παιδιών Ι: Ψυχαναλυτική / Ψυχοδυναμική Κατεύθυνση
  • Θεωρητικές Κατευθύνσεις στη Συμβουλευτική Παιδιών ΙΙ
  • Η Διαδικασία της Ψυχοθεραπείας Παιδιών Ι: Πριν τη Συνάντηση με το Παιδί
  • Η Διαδικασία της Ψυχοθεραπείας Παιδιών ΙΙ
  • Παιδική Κακοποίηση: Αναγνώριση και Παρέμβαση
  • Πρακτική Άσκηση: Παρουσίαση Περιστατικού με Συμπεριφορικές Δυσκολίες: Στρατηγικές Διαχείρισης
  • Πρακτική Άσκηση: Παρουσίαση Περιστατικού με Έμφαση στη Χρήση κάποιου Θεραπευτικού Μέσου

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος
Αντωνιου Αλεξανδρος-Σταματιος
Αναπληρωτής Καθηγητής Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε μπορώ να ξεκινήσω;

Απομένουν 90 μέρες για την υποβολή της αίτησης σου

Κόστος Προγράμματος

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 57ο κύκλο σπουδών από 19/2/2019 μέχρι και 31/3/2019 δείτε εδώ πώς διαμορφώνονται τα δίδακτρα με έκπτωση 10% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 12
Δίδακτρα (σε δόσεις) 900 810 €
Αριθμός δόσεων 4
Ποσό δόσης 225 203 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 850 765 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 10% 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 810 729 € 765 689 € 720 648 € 675 608 € 630 567 €
Δόση 203 183 € 191 172 € 180 162 € 169 152 € 158 142 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκτπωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα