Early Entry

Ειδική Αγωγή και Διαπαιδαγώγηση σε Νευροαναπτυξιακές και Αισθητηριακές Διαταραχές Νεο

Κατεύθυνση: Ειδική Αγωγή

Απονέμεται Πιστοποιητικό Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης 

Έναρξη Μαθημάτων 27/5/2019
Early Entry

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
20/5/2019
Εναρξη Μαθηματων:
27/5/2019
Διαρκεια:
7 Μήνες (407 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
33.9

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
20/5/2019
Εναρξη Μαθηματων:
27/5/2019
Διαρκεια:
7 Μήνες (407 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
33.9
Έναρξη Μαθημάτων
27/5/2019

Εισαγωγή

Οι νευροαναπτυξιακές και αισθητηριακές διαταραχές αποτελούν δύο από τις σημαντικότερες και πλέον διαδεδομένες κατηγορίες διαταραχών.Γενικός σκοπός του προγράμματος είναι η υποστήριξη των Εκπαιδευτικών Γενικής και Ειδικής Αγωγής, των Λογοθεραπευτών, των Εργοθεραπευτών και των Ψυχολόγων. Επισημαίνεται πως οι κατηγορίες αυτές θα εκπαιδευτούν μέσα από πρακτικές εφαρμογές και μέσα από μελέτες που αναλύουν πραγματικά περιστατικά.
Είναι σημαντικό να τονιστεί πως το εν λόγω πρόγραμμα μοριοδοτείται για την ένταξη των εκπαιδευτικών στους επικουρικούς πίνακες Ειδικής Αγωγής, καθώς και για τους πίνακες κατάταξης μόνιμων διορισμών.

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Ορισμός και Χαρακτηριστικά Παιδιών με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Αιτιολογία και Διαγνωστικά Κριτήρια Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών
  • Μέθοδοι παρέμβασης στις Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ανάγνωση
  • Μέθοδοι παρέμβασης στις Μαθησιακές Δυσκολίες στην Ορθογραφία
  • Μέθοδοι παρέμβασης στις Μαθησιακές Δυσκολίες στον Γραπτό Λόγο
  • Μέθοδοι παρέμβασης στις Μαθησιακές Δυσκολίες στα Μαθηματικά
  • Δημιουργία Υποστηρικτικού Υλικού
  • Προτάσεις σε Γονείς Παιδιών με Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Ορισμός των ΔΑΦ- Χαρακτηριστικά Παιδιών με ΔΑΦ- Αιτιολογία
  • Διάγνωση των ΔΑΦ- Κριτήρια και Διαφορική Διάγνωση- Παρατήρηση
  • Εκπαιδευτικές και Ψυχολογικές Παρεμβάσεις στις ΔΑΦ
  • Μοντέλα και Προγράμματα Έγκαιρης Παρέμβασης και Συμβουλευτικής Γονέων Παιδιών με ΔΑΦ
  • Ορισμός, Μορφές και Αιτιολογία της ΔΕΠ/Υ
  • Χαρακτηριστικά Παιδιών με ΔΕΠ/Υ- Διαγνωστικά Κριτήρια και Αξιολόγηση
  • Προγράμματα Παρέμβασης στη ΔΕΠ/Υ
  • Συνεργασία Εκπαιδευτικών με Γονείς Παιδιών με ΔΕΠ/Υ
  • Καθοδήγηση και Συμβουλευτική για την Κατ’ Οίκον Εργασία
  • Ορισμός- Κατηγοριοποίηση- Συχνότητα- Αιτιολογία
  • Ανίχνευση Προβλημάτων Όρασης
  • Χαρακτηριστικά Παιδιών με Προβλήματα Όρασης
  • Ορισμός- Κατηγοριοποίηση- Συχνότητα- Αιτιολογία
  • Εκπαιδευτική- Κοινωνιογλωσσική- Ιατρική Προσέγγιση και Διάγνωση της Κώφωσης
  • Χαρακτηριστικά Παιδιών με Κώφωση- Βαρηκοΐα
  • Ορισμός Σωματικών αναπηριών- Συχνότητα- Αιτιολογία
  • Χαρακτηριστικά Παιδιών με Σωματικές Αναπηρίες
  • Διάγνωση και Κατηγοριοποίηση Σωματικών Αναπηριών
  • Ορισμός Νοητικής Αναπηρίας- Χαρακτηριστικά- Αιτιολογία
  • Ένταξη Μαθητών με Νοητική Αναπηρία
  • Ορισμός και Φιλοσοφία της Παράλληλης Στήριξης
  • Καθήκοντα Εκπαιδευτικών Παράλληλης Στήριξης
  • Ενταξιακή Εκπαίδευση και Συνεκπαίδευση- Ορισμοί και Βασικές Έννοιες
  • Εκπαιδευτικά και Υποστηρικτικά Προγράμματα για Παιδιά με Αναπηρίες ή/ και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες
  • Τεχνικές Διαχείρισης και Παρέμβασης στις Νευροαναπτυξιακές και Αισθητηριακές Αναπηρίες στην Τάξη
  • Συνεργασία Σχολείου και Οικογένειας
  • Παραδείγματα Παρεμβάσεων και Εργασία για Παρεμβάσεις στις Μαθησιακές Δυσκολίες
  • Παραδείγματα Ένταξης και Εργασία για Παρεμβάσεις σε Παιδιά με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος
  • Παραδείγματα Παρεμβάσεων και Εργασία για Παρεμβάσεις στη Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα
  • Παραδείγματα Ένταξης και Εργασία για Παρεμβάσεις σε Παιδιά με Αισθητηριακές Αναπηρίες Ι
  • Παραδείγματα Ένταξης και Εργασία για Παρεμβάσεις σε Παιδιά με Αισθητηριακές Αναπηρίες ΙΙ
  • Παραδείγματα Ένταξης και Εργασία για Παρεμβάσεις σε Παιδιά με Νοητικές Αναπηρίες
  • Παραδείγματα και Εργασία για Εφαρμογές Παράλληλης Στήριξης
  • Παράδειγμα Εφαρμογής Μοντέλου Συνεκπαίδευσης και Εργασία
  • Παραδείγματα Εφαρμογής Συνεργασίας Σχολείου και Οικογένειας και Εργασία
Μάθημα 12 Παραδείγματα και Εφαρμογές Παρεμβάσεων

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος
Αντωνιου Αλεξανδρος-Σταματιος
Αναπληρωτής Καθηγητής Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών
Πολυχρόνη Φωτεινή
Πολυχρονη Φωτεινη
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Ψυχολογίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 7 μέρες για τη λήξη του Early Entry

Κόστος Προγράμματος

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 57ο κύκλο σπουδών από 19/2/2019 μέχρι και 31/3/2019 δείτε εδώ πώς διαμορφώνονται τα δίδακτρα με έκπτωση 10% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 7
Δίδακτρα (σε δόσεις) 900 810 €
Αριθμός δόσεων 4
Ποσό δόσης 225 203 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 850 765 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 10% 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 810 729 € 765 689 € 720 648 € 675 608 € 630 567 €
Δόση 203 183 € 191 172 € 180 162 € 169 152 € 158 142 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκτπωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα