Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ

Κατεύθυνση: Υγεία

Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 20/5/2024

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
13/5/2024
Εναρξη Μαθηματων:
20/5/2024
Διαρκεια:
4 Μήνες (75 ώρες)

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
13/5/2024
Εναρξη Μαθηματων:
20/5/2024
Διαρκεια:
4 Μήνες (75 ώρες)
Έναρξη Μαθημάτων
20/5/2024
Το πρόγραμμα "Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ" κατέκτησε το Silver Award στην κατηγορία «Δια Βίου Μάθηση και Απασχολησιμότητα» στον ετήσιο διαγωνισμό Education Leaders Awards 2022. 

Βίντεο Προγράμματος

Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο για το Πρόγραμμα

Εισαγωγή

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των εκπαιδευομένων στις βασικές αρχές, τεχνικές και εφαρμογές του φαρμακευτικού μάρκετινγκ και των πωλήσεων. Με σκοπό τη δημιουργία «χρηστικής αξίας» για κάθε εκπαιδευόμενο, το πρόγραμμα ενσωματώνει όλες τις βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ και των πωλήσεων φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων. Παράλληλα, το πρόγραμμα φιλοδοξεί να προσφέρει στους εκπαιδευόμενους ένα σημαντικό εφόδιο μέσα από την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων, το οποίο θα τους επιτρέπει να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν στους επαγγελματίες υγείας, καθώς και στους ασθενείς και λοιπούς χρήστες φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής καθώς και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Απευθύνεται αναλυτικότερα σε οικονομολόγους, στελέχη φαρμακευτικών εταιριών και επιχειρήσεων παραγωγής και εμπορίας καλλυντικών, συμβούλους επιχειρήσεων, επαγγελματίες που προέρχονται τόσο από τους άμεσα σχετιζόμενους χώρους της φαρμακοβιομηχανίας και των οργανισμών παροχής υπηρεσιών υγείας όσο και από άλλους κλάδους του μάρκετινγκ για να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις του μάρκετινγκ και τις πωλήσεις φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων.

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες του Μάρκετινγκ
  • Εισαγωγή στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ
  • Συμπεριφορά Ασθενών και Χρηστών Φαρμακευτικών Προϊόντων
  • Η Αγορά των Φαρμακευτικών Προϊόντων
  • Το Μείγμα Μάρκετινγκ των Φαρμακευτικών Προϊόντων
  • Τα Λοιπά στοιχεία του Μείγματος Μάρκετινγκ
  • Η Έρευνα Αγοράς στο Πεδίο του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ
  • Εισαγωγή στο Digital Marketing
  • «Εργαλεία» και Μορφές του Digital Marketing στη Φαρμακευτική Αγορά
  • Κώδικες και Μηχανισμοί Ελέγχου στο Digital Pharma Marketing
  • Οι Προσωπικές Πωλήσεις στο Φαρμακευτικό Κλάδο
  • Η Λειτουργία της Ιατρικής Ενημέρωσης - Πωλήσεων
  • Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες του Στρατηγικού Σχεδιασμού
  • Αναλυτικά Εργαλεία Στρατηγικού Σχεδιασμού
  • Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Υλοποίηση ενός Αποτελεσματικού Προγράμματος Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ

Κόστος Προγράμματος

Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία λόγω περιορισμού στο διαθέσιμο εισόδημα, παρέχουμε σε όλους ειδική έκπτωση 15% στα δίδακτρα για αιτήσεις από 27/03/2024 έως και 13/05/2024 & προεγγραφή με 80€. Η εν λόγω έκπτωση εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον, έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 82 κύκλο σπουδών από 13/02/2024 μέχρι και 26/03/2024 ισχύει έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 4
Δίδακτρα (σε δόσεις) 450 383 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 150 128 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 425 361 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 383 326 € 360 306 € 338 287 € 315 268 €
Δόση 128 109 € 120 102 € 113 96 € 105 89 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Σαμαντά Ειρήνη
Σαμαντα Ειρηνη
Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Διευθύντρια Ερευνητικού Εργαστηρίου "Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς", Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
Ζωίδης Γρηγόρης
Ζωιδης Γρηγορης
Αναπληρωτής Kαθηγητής Τομέα Φαρμακευτικής Χημείας, Τμήματος Φαρμακευτικής Πανεπιστημίου Αθηνών

Συντελεστές Προγράμματος

Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος

Καζάζης Νίκος
Καζαζης Νικος
Οικονομολόγος – Επαγγελματίας του Μάρκετινγκ – Εκπαιδευτής Στελεχών Επιχειρήσεων
Συγγραφέας
certificates decoration

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει η Ειδική Έκπτωση;

Απομένουν 24 μέρες για τη λήξη της Ειδικής Έκπτωσης

Testimonials