Εξαγωγικό Μάρκετινγκ: Στρατηγικές Μάρκετινγκ για Εξαγωγές στις Διεθνείς Αγορές

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 20/5/2024

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
13/5/2024
Εναρξη Μαθηματων:
20/5/2024
Διαρκεια:
4 Μήνες (250 ώρες)

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
13/5/2024
Εναρξη Μαθηματων:
20/5/2024
Διαρκεια:
4 Μήνες (250 ώρες)
Έναρξη Μαθημάτων
20/5/2024

Βίντεο Προγράμματος

Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο για το Πρόγραμμα

Εισαγωγή

Σκοπός του προγράμματος είναι η παροχή μιας ολοκληρωμένης, συστηματικής και επιστημονικής προσέγγισης σχετικά με τις πλέον αποτελεσματικές στρατηγικές και τακτικές Μάρκετινγκ για την επιτυχημένη άσκηση εξωστρεφούς επιχειρηματικής δραστηριότητας. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην εξοικείωση των εκπαιδευομένων  με τις σύγχρονες τάσεις που επικρατούν  στη διεθνή αγορά, καθώς και στην κατανόηση του τρόπου ανάλυσης των διεθνών αγορών, της συμπεριφοράς του διεθνούς πελάτη, της χάραξης και της εφαρμογής στρατηγικών μάρκετινγκ, συμβατικού και μη, τα οποία απαιτούνται για την ανάπτυξη της εξαγωγικής δραστηριότητας με κύρια στόχευση την επιτυχημένη διείσδυση, εδραίωση και επέκταση στις διεθνείς αγορές. Στο πλαίσιο του προγράμματος παρουσιάζονται τα απαραίτητα εργαλεία αξιολόγησης και ανάλυσης της αγοραστικής συμπεριφοράς των οργανισμών και των τάσεων που υπάρχουν σε αυτήν, καθώς και των οφελών που είναι σημαντικά για τις βιομηχανικές επιχειρήσεις.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημίου/ ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ειδικότερα το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων, σε ιδιοκτήτες και στελέχη ελληνικών οικογενειακών και μικρομεσαίων επιχειρήσεων, συμβούλους επιχειρήσεων και συμβούλους εξαγωγών, στελέχη και συμβούλους μάρκετινγκ, στελέχη διαφήμισης, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, καθώς και σε επαγγελματίες που προέρχονται  από άλλους κλάδους της οικονομίας, που δραστηριοποιούνται ή φιλοδοξούν να  θεσπίσουν διεθνή παρουσία μέσω εξαγωγικών δραστηριοτήτων.

Εκπαιδευτής του προγράμματος είναι ο Τσάρας Βασίλειος, επιχειρηματίας και αναπτυξιακός καθοδηγητής (Coach) επί θεμάτων επιχειρησιακής στρατηγικής και μάρκετινγκ, Οικονομολόγος, BSc. (Econ.), Post Graduate Diploma (Public Finance), Master of Arts (Econ.), PhD (ABD) in Agricultural Economics, Πτυχιούχος Μελετητής Κατηγορίας Γ΄, Τάξεως Γ΄ (Υ.Υ.Μ.Δ.), Certified Internal Auditor of Quality Systems (I.Q.A), Πιστοποιημένος Αναπτυξιακός Καθοδηγητής (Coach) από το RSA (UK) NCVQ Certified Assessor D32, D33 & D34 (Training and Development) & Coach (NCVQ Ref. U1019358 & U101935).

 

 

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Επισκόπηση του Παγκοσμίου Εμπορίου και Εισαγωγή στις Βασικές Αρχές του Επιχειρείν
  • Καινοτόμες Στρατηγικές Μάρκετινγκ στα Πλαίσια της «Νέας Οικονομίας»
  • Προετοιμασία για Επιτυχημένη Έξοδο στις Ξένες Αγορές
  • Οι Διεθνής Οικονομικές Σχέσεις στην Εποχή της Παγκοσμιοποίησης
  • Το Περιβάλλον του Διεθνούς Μάρκετινγκ
  • Οι Επιπτώσεις της Ελληνικής Οικονομικής Κρίσης στο Εξαγωγικό Μάρκετινγκ
  • Τμηματοποίηση και Στόχευση Διεθνών Αγορών
  • Εναλλακτικές Στρατηγικές Εισόδου σε Ξένες Αγορές
  • Στρατηγική Τοποθέτησης του Προϊόντος στις Διεθνείς Αγορές
  • Διαδικασίες Καθορισμού Τιμολογιακής Πολιτικής για Διεθνείς Αγορές
  • Στρατηγικές Δικτύων Διανομής & Logistics στις Διεθνείς Αγορές
  • Στρατηγικές Προβολής & Επικοινωνίας για Διεθνείς Αγορές
  • Ανάλυση Ελκυστικότητας Αγορών και Κουλτούρας κατά Hofstede
  • Εξαγωγικό Μάρκετινγκ: Το Απόλυτο «Εργαλείο» του Εξωστρεφή Επιχειρηματία για την Κατάκτηση νέων Αγορών και την Ανάπτυξη των Εξαγωγών
  • Συνδυασμένο Μάρκετινγκ για την Προώθηση και τις Επικοινωνίες
  • Στρατηγικές Εξωστρέφειας σε Περιόδους Οικονομικής Κρίσης και Συνδυασμένες Δράσεις Στρατηγικής Μάρκετινγκ
  • Συνδυασμένες Δράσεις Στρατηγικής και Μάρκετινγκ: Στρατηγικές Επιβίωσης και Επηρεασμού των Αντιλήψεων
  • Στρατηγική Επηρεασμού των Αντιλήψεων και του Τρόπου που οι Πελάτες Αντιλαμβάνονται και Εκλαμβάνουν τα Παραδοτέα
  • Στρατηγική στοχεύουσα στην Διαφοροποίηση
  • Στρατηγική Πολύπλευρης Αντιμετώπισης του Ανταγωνισμού
  • Στρατηγική Διάσταση του Αντάρτικου Μάρκετινγκ: Το Αντάρτικο σε Αντιδιαστολή με το Συμβατικό Μάρκετινγκ
  • Στρατηγική Διάσταση του Αντάρτικου Μάρκετινγκ: Τα Είδη και οι Στρατηγικές του Αντάρτικου Μάρκετινγκ ως Όπλα στα «Χέρια» του Έλληνα Εξαγωγέα
  • Η Στρατηγική Διάσταση του Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Μεθοδολογία και Τρόποι Εφαρμογής του από τον Έλληνα Εξαγωγέα
  • Αναλυτικός Οδηγός για την Βήμα προς Βήμα Κατάστρωση ενός Εξαγωγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ - Πρώτη Φάση
  • Αναλυτικός Οδηγός για την Βήμα προς Βήμα Κατάστρωση ενός Εξαγωγικού Σχεδίου Μάρκετινγκ - Δεύτερη Φάση

Κόστος Προγράμματος

Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία λόγω περιορισμού στο διαθέσιμο εισόδημα, παρέχουμε σε όλους ειδική έκπτωση 15% στα δίδακτρα για αιτήσεις από 27/03/2024 έως και 13/05/2024 & προεγγραφή με 80€. Η εν λόγω έκπτωση εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον, έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 82 κύκλο σπουδών από 13/02/2024 μέχρι και 26/03/2024 ισχύει έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 4
Δίδακτρα (σε δόσεις) 550 468 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 183 156 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 520 442 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 468 398 € 440 374 € 413 351 € 385 327 €
Δόση 156 133 € 146 124 € 137 116 € 128 109 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Σαμαντά Ειρήνη
Σαμαντα Ειρηνη
Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Διευθύντρια Ερευνητικού Εργαστηρίου "Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς", Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Συντελεστές Προγράμματος

Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος

Τσάρας Βασίλειος
Τσαρας Βασιλειος
Eπιχειρηματίας & αναπτυξιακός καθοδηγητής (Coach) επί θεμάτων επιχειρησιακής στρατηγικής & μάρκετινγκ, Οικονομολόγος, MA, BSc., Economics, PGDip, Public Finance, PhD (ABD), Agricultural Economics.
Συγγραφέας/ Εισηγητής
certificates decoration

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει η Ειδική Έκπτωση;

Απομένουν 46 μέρες για τη λήξη της Ειδικής Έκπτωσης