Early Entry

Content Marketing & Native Advertising

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 30/9/2019
Early Entry

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
22/9/2019
Εναρξη Μαθηματων:
30/9/2019
Διαρκεια:
3 Μήνες (48 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
4

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
22/9/2019
Εναρξη Μαθηματων:
30/9/2019
Διαρκεια:
3 Μήνες (48 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
4
Έναρξη Μαθημάτων
30/9/2019

Εισαγωγή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Content Marketing & Native Advertising» απευθύνεται κυρίως σε δημοσιογράφους, κειμενογράφους, marketers και διαφημιστές. Είναι πολύ σημαντικό και αναγκαίο να μυηθούν στον πλέον ολοκληρωμένο και ώριμο τρόπο διαφήμισης, στα μυστικά του νέου «εργαλείου», με το οποίο ο διαφημιζόμενος μιλά στη μητρική γλώσσα του αναγνώστη-καταναλωτή άμεσα, στοχευμένα και κατανοητά, μέσα από το κανάλι που έχει ορίσει ο χρήστης. Η ουσία του Content Marketing συνίσταται στο να παράσχει ενημερωτικό, ψυχαγωγικό ή εκπαιδευτικό περιεχόμενο υψηλής ποιότητας επικεντρώνοντας στο storytelling και με μοναδικό σκοπό να θίξει ορισμένα σημεία του ζητούμενου όχι να πουλήσει ευθέως. Το Native Advertising είναι κάτι διαφορετικό. Είναι μια online φόρμα, ένα εργαλείο του marketing με ειδική μορφή και τοποθέτηση στο διαδικτυακό οικοσύστημα. Σχεδιάζεται πολύ κοντά στο look & feel του κειμενογραφικού περιεχομένου του site, και τα native άρθρα, τα longform κείμενα κλπ τοποθετούνται στη ροή της αναγνωστικής εμπειρίας.

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Εισαγωγή
  • Content Marketing και Native Content
  • It takes 4 to native advertising
  • Επιτυχημένα Παραδείγματα σε HΠΑ και Ευρώπη
  • Το Native Content και Native Marketing στην Ελλάδα
  • Οι Ειδικοί (μας) Συστήνονται
  • Τα Εργαλεία του Content Μarketing - Native Content
  • Από τη Θεωρία στην Πράξη

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Παπαθανασόπουλος Στέλιος
Παπαθανασοπουλος Στελιος
Καθηγητής στον Τομέα Ψυχολογίας της Επικοινωνίας, Επικοινωνιακών Πρακτικών και Σχεδιασμού του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ.

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 69 μέρες για τη λήξη του Early Entry

Κόστος Προγράμματος

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 58ο κύκλο σπουδών από 4/6/2019 μέχρι και 2/9/2019 δείτε εδώ πώς διαμορφώνονται τα δίδακτρα με έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 3
Δίδακτρα (σε δόσεις) 500 425 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 167 142 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 475 404 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 10% 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 450 383 € 425 361 € 400 340 € 375 319 € 350 298 €
Δόση 150 128 € 142 121 € 134 114 € 125 106 € 117 99 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκτπωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα

Εισηγήτρια είναι η κα Χαϊμαντά Σόνια, Δημοσιογράφος με Master στην Ψηφιακή Δημοσιογραφία από το Universitat Krems (DUK Austria), Visiting Lecturer στο Μεταπτυχιακό "Quality Journalism New Technologies, Διευθύντρια Εταιρικών Υποθέσεων IAB HELLAS, Media trainer σε μεγάλες επιχειρήσεις όπως Τοyota, Delta Dairy (Vivartia), Fage Dairy, Evga Dairy, Tasty Foods, Elbisco, “Mitera” Maternity Hospital, ENTERPRISE OIL, Cambridge University, IKA, OKANA, Prefecture of North Aegean, WWF Hellas, AMWAY, Alpha TV, Groupama/Finix, VISA International, Ideal Standard, Reckitt Benckiser, UCB Pharmaceuticals, Gilead Pharmaceuticals, Novartis, Bayer, Coffee Island, Starbucks.