Εξαγωγές και Marketing Tροφίμων Νεο

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό  Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 10/2/2025

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
31/1/2025
Εναρξη Μαθηματων:
10/2/2025
Διαρκεια:
4 Μήνες (160 ώρες)

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
31/1/2025
Εναρξη Μαθηματων:
10/2/2025
Διαρκεια:
4 Μήνες (160 ώρες)
Έναρξη Μαθημάτων
10/2/2025

Εισαγωγή

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων/ουσών σχετικά με το μάρκετινγκ και τις εξαγωγές τροφίμων. Στο πλαίσιο του προγράμματος, αρχικά, εξετάζεται το ζήτημα του ποιοτικού ελέγχου των τροφίμων και των λειτουργικών του ιδιοτήτων που διασφαλίζει την παραγωγή ποιοτικών τροφίμων. Ειδικότερα, επιχειρείται η εμβάθυνση των εκπαιδευόμενων στη νομοθεσία των τροφίμων και τις διαδικασίες πιστοποίησης, ώστε να είναι σε θέση να πιστοποιήσουν την εταιρεία τους κατά έναν αριθμό προτύπων. Παράλληλα, το πρόγραμμα, εκτός από την πιστοποίηση που θεωρείται ο θεμέλιος λίθος των εξαγωγών τροφίμων, καλύπτει τις βασικές απαιτήσεις ιχνηλασιμότητας και ανάκλησης προϊόντων, καθώς και της διατροφικής επισήμανσης των τροφίμων.

Στη συνέχεια του προγράμματος, αναλύονται διεξοδικά οι τρόποι μάρκετινγκ και εξαγωγών τροφίμων. Στην κατεύθυνση αυτή, παρουσιάζονται οι αρχές του διεθνούς μάρκετινγκ, ο τρόπος μελέτης του διεθνούς περιβάλλοντος και της ορθής επιλογής αγορών-στόχων, καθώς και οι τρόποι εισόδου σε αυτές. Πιο αναλυτικά, εξετάζονται οι μορφές συνεργασίας και τα ζητήματα διαπραγμάτευσης στις διεθνείς επιχειρηματικές σχέσεις, οι διεθνείς εμπορικοί όροι (INCOTERMS) και οι διεθνείς τρόποι πληρωμών. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην κατάρτιση αναφορικά με τη δημιουργία και επισκόπηση καμπάνιας στο GoogleAds, το Facebook και το Instagram και τη χρήση του Google Analytics 4, στο πλαίσιο μιας αποτελεσματικής διαφημιστικής προβολής. Τέλος, μέσα από την παράθεση χρήσιμων πρακτικών παραδειγμάτων, αναλύονται πλήρως οι διαδικασίες των εξαγωγών και η οργάνωσή τους και παρουσιάζεται ο τρόπος δημιουργίας ενός ολοκληρωμένου διεθνούς επιχειρηματικού σχεδίου εξαγωγών.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι/ες θα έχουν αποκτήσει τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες που θα τους επιτρέψουν, αφενός να παράγουν τρόφιμα με υψηλή διατροφική αξία, αφετέρου να εξάγουν επιτυχώς τρόφιμα στο εξωτερικό.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής καθώς και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με συναφή στο αντικείμενο εργασιακή εμπειρία. Ειδικότερα το πρόγραμμα απευθύνεται σε υπεύθυνους ποιοτικού ελέγχου και στελέχη επιχειρήσεων με αντικείμενο το Marketing και τις εξαγωγές τροφίμων, συμβούλους επιχειρήσεων, στελέχη και συμβούλους μάρκετινγκ, στελέχη διαφήμισης, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων καθώς και σε επαγγελματίες που προέρχονται από άλλους κλάδους της οικονομίας.
 

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Γάλα και Γαλακτοκομικά Προϊόντα
  • Κρέας και Κρεατοσκευάσματα
  • Αλιεύματα και Παραπροϊόντα Ιχθυοκαλλιέργειας
  • Λίπη, Έλαια και Παραπροϊόντα Ελαιουργίας
  • Μέλι
  • Φρούτα, Λαχανικά και Δημητριακά
  • Προϊόντα Αλκοολικής Ζύμωσης και Παραπροϊόντα Ζυθοποιίων
  • Βιωσιμότητα Πρώτων Υλών και Κλιματική Αλλαγή
  • Νομοθεσία Τροφίμων και Ελεγκτικοί Μηχανισμοί
  • Διαδικασία Πιστοποίησης κατά BRC, ISO22000 και ISO9001
  • Ιχνηλασιμότητα, Ανάκληση Προϊόντων και Διαχείριση Κρίσεων
  • Περιπτωσιακές Μελέτες Πιστοποίησης
  • Ισχυρισμοί Υγείας, ο ΕΚ1924/2006 και Marketing Λειτουργικών Τροφίμων και Συμπληρωμάτων Διατροφής
  • Αρχές Επισήμανσης Τροφίμων
  • Κανονισμός (ΕΚ) 1169/2011
  • Επισήμανση Σύστασης και Διατροφικής Αξίας
  • Το Σύστημα Nutriscore
  • Ειδικά Σήματα, Επισημάνσεις και Marketing
  • Αρχές Διεθνούς Μάρκετινγκ με έμφαση στα Τρόφιμα
  • Μελέτη του Διεθνούς Περιβάλλοντος - Ευκαιρίες και Απειλές - Στόχευση αγοράς
  • Στρατηγικές στο Διεθνές Εξαγωγικό Μάρκετινγκ Προϊόντων: Τιμολόγηση - Διανομή - Επικοινωνία
  • Δημιουργία Διεθνούς Επιχειρηματικού Σχεδίου Εξαγωγών
  • Η Χρήση του Digital Marketing στην Διεθνή Προβολή Προϊόντων και Τροφίμων
  • Βήμα προς Βήμα Δημιουργία Καμπάνιας στο Facebook και το Instagram
  • Επισκόπηση Καμπάνιας στο Facebook και το Instagram
  • Βήμα προς Βήμα Δημιουργία και Επισκόπηση Καμπάνιας Google Ads
  • Αναλυτική παρουσίαση του Google Analytics 4
  • Tρόποι Εισόδου σε μια Αγορά-Στόχο στο Διεθνές Περιβάλλον
  • Τρόποι Συνεργασίας και Ζητήματα Διαπραγμάτευσης στις Διεθνείς Επιχειρηματικές Σχέσεις
  • Πρακτικές Εφαρμογές για B2B και Β2C συνεργασίες
  • Διαδικασίες Εξαγωγών και Αποτελεσματική Οργάνωσή τους
  • Διεθνείς Εμπορικοί Όροι (INCOTERMS) - Τρόποι Πληρωμής στο Πλαίσιο Εξαγωγών

Κόστος Προγράμματος

Εκπτώσεις έως 40% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων. Δυνατότητα αποπληρωμής σε 10 μηνιαίες δόσεις.

Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία λόγω περιορισμού στο διαθέσιμο εισόδημα, παρέχουμε σε όλους ειδική έκπτωση 15% στα δίδακτρα για αιτήσεις από 28/10/2024 έως και 07/01/2025 & προεγγραφή με 80€. Η εν λόγω έκπτωση εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον, έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 85_86 κύκλο σπουδών από 28/10/2024 μέχρι και 04/12/2024 ισχύει έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 4
Δίδακτρα (σε δόσεις) 500 425 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 167 142 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 475 404 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 425 361 € 400 340 € 375 319 € 350 298 €
Δόση 142 121 € 134 114 € 125 106 € 117 99 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Ζαμπετάκης Ιωάννης
Ζαμπετακης Ιωαννης
Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Βιολογικών Επιστημών, Πανεπιστήμιο Limerick, Ιρλανδία

Συντελεστές Προγράμματος

Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος

Καμινάκης Κωνσταντίνος
Καμινακης Κωνσταντινος
Διδάκτωρ Μάρκετινγκ
certificates decoration

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει η Ειδική Έκπτωση;

Απομένουν 16 μέρες για τη λήξη της Ειδικής Έκπτωσης