Early Entry

Facebook Ads, Instagram Ads and Analytics

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 13/1/2025
Early Entry

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
5/1/2025
Εναρξη Μαθηματων:
13/1/2025
Διαρκεια:
4 Μήνες (90 ώρες)

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
5/1/2025
Εναρξη Μαθηματων:
13/1/2025
Διαρκεια:
4 Μήνες (90 ώρες)
Έναρξη Μαθημάτων
13/1/2025

Εισαγωγή

Σκοπός του προγράμματος είναι η πλήρης κατάρτιση των εκπαιδευόμενων αναφορικά με το αντικείμενο των Facebook και Instagram Αds και Analytics. Μέσω της πρακτικής εφαρμογής οι εκπαιδευόμενοι θα μπορούν να σχεδιάσουν και να δημιουργήσουν ολοκληρωμένες καμπάνιες (campaigns) στο Facebook και το Instagram, καθώς και να χειριστούν λογαριασμούς, να παρακολουθήσουν τα δεδομένα απόδοσης τόσο στις πλατφόρμες αυτές μέσω των Insights όσο και στην ιστοσελίδα τους μέσω του Google Analytics, προκειμένου στη συνέχεια να προβούν στις κατάλληλες ενέργειες αναπροσαρμογής των εκστρατειών.

Στην κατεύθυνση αυτή, οι εκπαιδευόμενοι, αρχικά, εξοικειώνονται με το περιβάλλον των Facebook Business Suite και Manager και τη δημιουργία/διαχείριση επαγγελματικής Fan Page στο Facebook και επαγγελματικού προφίλ στο Instagram μέσα από την πλήρη παρουσίαση με βάση τις εκάστοτε τελευταίες ανανεώσεις των πλατφορμών. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι αρχές διαχείρισης περιεχομένου (content) και κοινότητας (community) και επιχειρείται η εμβάθυνση στη βήμα προς βήμα δημιουργία καμπανιών μέσω της επιλογής του κατάλληλου στόχου μάρκετινγκ, επεξήγησης των εναλλακτικών επιλογών και εξειδίκευσης αυτών, προκειμένου οι εκπαιδευόμενοι να είναι από την πρώτη στιγμή ικανοί να εφαρμόσουν στην πράξη αυτά στα οποία εκπαιδεύτηκαν. Επιπρόσθετα, παρουσιάζεται τόσο το περιβάλλον παρακολούθησης των δεικτών απόδοσης (Insights) μέσω των Business Suite και Ads Manager όσο και του Google Analytics, προκειμένου να γίνεται παρακολούθηση της απόδοσης και βελτιστοποίηση αυτής.

Το πρόγραμμα εστιάζει στην πρακτική εφαρμογή. Στο πλαίσιο αυτό, οι εκπαιδευόμενοι μέσω της ενεργής συμμετοχής τους θα μάθουν πώς να φτιάξουν τη δική τους καμπάνια, πώς να αξιοποιούν τους δείκτες απόδοσης για να τη βελτιστοποιήσουν, καθώς και πώς να παρακολουθούν ποσοτικά και ποιοτικά την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα τους.

Το πρόγραμμα συνοδεύεται από προαιρετικές live streaming συναντήσεις που θα διεξαχθούν σε συγκεκριμένες ημέρες και απογευματινές ώρες.

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Facebook Business Suite and Manager - Κατανομή Ρόλων και Δικαιωμάτων
  • Δημιουργία και Διαχείριση Επαγγελματικής Fan Page στο Facebook και Επαγγελματικού Προφίλ στο Instagram
  • Βελτιστοποίηση Ρυθμίσεων Σελίδας, Call to Actions, Διαχείριση Περιεχομένου και Διαχείριση Κοινότητας
  • Έναρξη Διαφημιστικής Καμπάνιας και Επιλογή Στόχου Μάρκετινγκ
  • Επεξήγηση και Ανάλυση των Εναλλακτικών Στόχων - Εξειδίκευση των Εναλλακτικών
  • Bidding, Ορισμός και Βελτιστοποίηση Προϋπολογισμού - Α/Β Testing
  • Εξειδικευμένη Στόχευση Κοινών, Ορισμός Παραμέτρων, Custom, Remarketing, Lookalike Audiences
  • Εναλλακτικοί Τύποι Διαφημίσεων, Τοποθέτηση Διαφημίσεων στο Facebook, το Instagram και το Audience Network - Ορισμός Χρονοδιαγράμματος
  • Διαχείριση Δημιουργικού - Οι Κανόνες του Facebook και του Instagram
  • Δημιουργία και Διαχείριση Facebook and Instagram Ε-Shop
  • Εστίαση και Βελτιστοποίηση των Διαφημιστικών Τύπων στο Facebook και το Instagram
  • To Facebook Pixel και το Περιβάλλον Διαχείρισης της Απόδοσης - Παρουσίαση του Περιβάλλοντος του Google Analytics
  • Επισκόπηση των Analytics Μέρος Α: Κατανόηση των Αναφορών και των Βασικών Δεικτών Μέτρησης (KPIs)
  • Επισκόπηση των Analytics Μέρος B: Παρακολούθηση Απόδοσης και Στόχων και Βελτιστοποίηση
  • Φτιάξτε τη δική σας Καμπάνια στο Facebook

Κόστος Προγράμματος

Εκπτώσεις έως 40% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων. Δυνατότητα αποπληρωμής σε 10 μηνιαίες δόσεις.

Προεγγραφή με 80€ για αιτήσεις έως 04/12/2024 και 15% έκπτωση σε όλους λόγω early entry.

Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία λόγω της ενεργειακής κρίσης και του περιορισμού στο διαθέσιμο εισόδημα, παρέχουμε σε όλους διευκολύνσεις και παρατάσεις ως προς την πληρωμή των διδάκτρων τους σε συνεννόηση με τη Γραμματεία. Αυτό σημαίνει στην πράξη, ότι πέραν του ποσού της εγγραφής σας το υπολειπόμενο ποσό των διδάκτρων, δύναται να καταβληθεί σε μηνιαίες δόσεις που σας εξυπηρετούν μέχρι τη λήξη του Προγράμματός σας.

Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 85_86 κύκλο σπουδών από 28/10/2024 μέχρι και 04/12/2024 ισχύει έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 4
Δίδακτρα (σε δόσεις) 480 408 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 160 136 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 455 387 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 408 347 € 384 326 € 360 306 € 336 286 €
Δόση 136 116 € 128 109 € 120 102 € 112 95 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Σαμαντά Ειρήνη
Σαμαντα Ειρηνη
Καθηγήτρια Μάρκετινγκ, Διευθύντρια Ερευνητικού Εργαστηρίου "Μάρκετινγκ & Έρευνα Αγοράς", Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής

Συντελεστές Προγράμματος

Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος

Καμινάκης Κωνσταντίνος
Καμινακης Κωνσταντινος
Διδάκτωρ Μάρκετινγκ
Αρκούδης Νικόλαος
Αρκουδης Νικολαος
Business analyst, platform expert - M.Sc in International Marketing, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, BSC Πληροφορικής, Πανεπιστήμιο Πειραιά
certificates decoration

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 32 μέρες για τη λήξη του Early Entry