
Πληροφοριες Προγραμματος
- Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
- 5/2/2021
- Εναρξη Μαθηματων:
- 15/2/2021
- Διαρκεια:
- 3 Μήνες (60 ώρες)
- Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
- 2,4
Εισαγωγή
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών» σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με σκοπό την απόκτηση γενικών και ειδικών γνώσεων στο συγκεκριμένο θέμα. Αναλύονται κεντρικής σημασίας ζητήματα, όπως η άυλη φύση της εξυπηρέτησης, το περιβάλλον της, οι εξυπηρετούντες και η συμπεριφορά τους (λεκτική, μη λεκτική, γραπτή, τηλεφωνική). Διερευνώνται οι αρχές που χαρακτηρίζουν και «αναδεικνύουν» την ποιότητα της εξυπηρέτησης, αλλά και εξετάζονται τα στοιχεία που καθορίζουν την εξυπηρέτηση, όπως: ύφος, ρυθμός, σταθερότητα και ισότητα, συναισθηματική κατάσταση του εξυπηρετούμενου και το θετικό κλίμα που πρέπει να δημιουργείται. Επιπλέον, δίνονται οδηγίες και για την ψηφιακή οντότητα της εξυπηρέτησης. Τέλος, παρέχονται παραδείγματα, ώστε να γίνονται αντιληπτές οι έννοιες που εξετάζονται, για να μετασχηματίζονται σε δεξιότητες.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρηματίες, εξυπηρετούντες, ελεύθερους επαγγελματίες και, γενικότερα, σε όσους έρχονται σε επαφή με πελάτες με οποιονδήποτε τρόπο.
Βίντεο Προγράμματος
Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο για το Πρόγραμμα
Μαθήματα Προγράμματος
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:
Μάθημα 1 | Η Έννοια της Εξυπηρέτησης |
---|---|
|
|
Μάθημα 2 | Η Εξυπηρέτηση στην Πράξη |
|
|
Μάθημα 3 | Η Επικοινωνία και το Μέλλον της Εξυπηρέτησης |
|
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος
Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Φραγκουδακη Αλεξανδρα
Πιστοποιητικά Προγράμματος
Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού
Πότε μπορώ να ξεκινήσω;
Απομένουν 9 μέρες για την υποβολή της αίτησης σου
Testimonials
Βελέντζα Αικατερίνη
«Καλημέρα σας Επέλεξα το συγκεκριμένο πρόγραμμα διότι πίστευα πως θα ήταν για εμένα ένα χρήσιμο εργαλείο για τη δουλειά μου. Βρέθηκα στην εξυπηρέτηση πελατών ενός supermarket χωρίς εκπαίδευση και χωρίς γνώσεις marketing. Το χρήσιμο εργαλείο που θεωρούσα πως...Αλεξίου Ευαγγελία
Καλησπέρα σας, Καταρχάς, αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δώσατε να παρακολουθήσω το πρόγραμμα "Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών" με εισηγητή τον κύριο Οδυσσέα Κόλλια. Το υλικό είναι πλήρως κατανοητό, πολύ ενδιαφέρον, ...Μπραουδάκη Νεκταρία
«Αγαπητέ κύριε Κόλλια, Συγχωρήστε μου το γεγονός ότι σας απαντώ κάπως καθυστερημένα αλλά είναι μία δύσκολη εποχή στην εργασία μου με πολύ πίεση και πολλές ώρες εργασίας. Επειδή διανύουμε την τελευταία εβδομάδα του προγράμματος, θα ήλελα καταρχήν να σας ευχα...Χριστίνα Βάβουλη
Είναι ένα πρόγραμμα που σου μαθαίνει να βλέπεις την εξυπηρέτηση απ' όλες τις πλευρές (πελάτη - υπαλλήλου). Δεδομένα που όλοι τα γνωρίζουμε διάσπαρτα σε διάφορα βιβλία ή μέσα απο την ζωή, για πρώτη φορά ήταν όλα αυτά μαζεμένα σε ένα πρόγραμμα, οργανωμένα σε κατηγορίες και β...Βασιλειά Αποστολία Ιόλη
Πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο πρόγραμμα απαραίτητο σε πολλούς επαγγελματίες και μη που έχουν σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών. Η συνεχής ανάπτυξη της παράλληλα με την τεχνολογία καθιστά αναγκαία την εκπαίδευση κ επιμόρφωση όλων οσων σχετίζονται με την εξυπηρέτηση πελατ...Βασίλειος Σδράκας
Κόστος Προγράμματος
Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία από την πανδημία του Κορονοϊού Covid-19, ενημερώνουμε όλους τους συμπολίτες μας εργαζομένους (αυτοαπασχολούμενους ή μη) που η εργασία τους πλήττεται αυτό το διάστημα, ότι θα έχουν διευκολύνσεις και παρατάσεις ως προς την πληρωμή των διδάκτρων τους σε συνεννόηση με τη Γραμματεία. Αυτό σημαίνει στην πράξη, οτι πέραν του ποσού της εγγραφής σας το υπολειπόμενο ποσό των διδάκτρων, για το διάστημα που εκτιμά ο ΠΟΥ ότι θα διαρκέσει αυτή η περίοδος, δύναται να καταβληθεί σε μηνιαίες δόσεις που σας εξυπηρετούν μέχρι τη λήξη του Προγράμματός σας.
Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Ειδική έκπτωση 20% εφαρμόζεται για όσο διάστημα διαρκεί η πανδημία Covid -19 σε συμπολίτες μας που η εργασία τους αποδεδειγμένα πλήττεται λόγω της πανδημίας. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.
Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 66ο κύκλο σπουδών από 2/11/2020 μέχρι και 9/12/2020 ισχύει έκπτωση 10% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 100 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.
Δείτε τις τιμές με το Early Entry:
Διάρκεια (μήνες) | 3 |
Δίδακτρα (σε δόσεις) | 600 € 540 € |
Αριθμός δόσεων | 3 |
Ποσό δόσης | 200 € 180 € |
Δίδακτρα (εφάπαξ) | 570 € 513 € |
Δίδακτρα με έκπτωση | |||||
Έκπτωση | 10% | 15% | 20% | 25% | 30% |
Δίδακτρα | 540 € 486 € | 510 € 459 € | 480 € 432 € | 450 € 405 € | 420 € 378 € |
Δόση | 180 € 162 € | 170 € 153 € | 160 € 144 € | 150 € 135 € | 140 € 126 € |
Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ. |
Ομαδα Α: Εκπτωση 30% |
|
Ομαδα Β: Εκπτωση 25% |
|
Ομαδα Γ: Εκπτωση 20% |
|
Ομαδα Δ: Εκπτωση 15% |
|
Ομαδα Ε: Εκπτωση 15% |
|