Πληροφοριες Προγραμματος
- Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
- 7/1/2025
- Εναρξη Μαθηματων:
- 13/1/2025
- Διαρκεια:
- 3 Μήνες (60 ώρες)
Εισαγωγή
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών» σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε με σκοπό την απόκτηση γενικών και ειδικών γνώσεων στο συγκεκριμένο θέμα. Αναλύονται κεντρικής σημασίας ζητήματα, όπως η άυλη φύση της εξυπηρέτησης, το περιβάλλον της, οι εξυπηρετούντες και η συμπεριφορά τους (λεκτική, μη λεκτική, γραπτή, τηλεφωνική). Διερευνώνται οι αρχές που χαρακτηρίζουν και «αναδεικνύουν» την ποιότητα της εξυπηρέτησης, αλλά και εξετάζονται τα στοιχεία που καθορίζουν την εξυπηρέτηση, όπως: ύφος, ρυθμός, σταθερότητα και ισότητα, συναισθηματική κατάσταση του εξυπηρετούμενου και το θετικό κλίμα που πρέπει να δημιουργείται. Επιπλέον, δίνονται οδηγίες και για την ψηφιακή οντότητα της εξυπηρέτησης. Τέλος, παρέχονται παραδείγματα, ώστε να γίνονται αντιληπτές οι έννοιες που εξετάζονται, για να μετασχηματίζονται σε δεξιότητες.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρηματίες, εξυπηρετούντες, ελεύθερους επαγγελματίες και, γενικότερα, σε όσους έρχονται σε επαφή με πελάτες με οποιονδήποτε τρόπο.
Βίντεο Προγράμματος
Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο για το Πρόγραμμα
Μαθήματα Προγράμματος
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:
Μάθημα 1 | Η Έννοια της Εξυπηρέτησης |
---|---|
|
|
Μάθημα 2 | Η Εξυπηρέτηση στην Πράξη |
|
|
Μάθημα 3 | Η Επικοινωνία και το Μέλλον της Εξυπηρέτησης |
|
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος
Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου
Λαμπρινη Πηχα
Συντελεστές Προγράμματος
Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος
Κολλιας Οδυσσεας
Πιστοποιητικά Προγράμματος
Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού
Πότε λήγει το Early Entry;
Απομένουν 13 μέρες για τη λήξη του Early Entry
Testimonials
Βελέντζα Αικατερίνη
«Καλημέρα σας Επέλεξα το συγκεκριμένο πρόγραμμα διότι πίστευα πως θα ήταν για εμένα ένα χρήσιμο εργαλείο για τη δουλειά μου. Βρέθηκα στην εξυπηρέτηση πελατών ενός supermarket χωρίς εκπαίδευση και χωρίς γνώσεις marketing. Το χρήσιμο εργαλείο που θεωρούσα πως...Αλεξίου Ευαγγελία
Καλησπέρα σας, Καταρχάς, αισθάνομαι την ανάγκη να σας ευχαριστήσω για την ευκαιρία που μου δώσατε να παρακολουθήσω το πρόγραμμα "Επικοινωνία και Εξυπηρέτηση Πελατών" με εισηγητή τον κύριο Οδυσσέα Κόλλια. Το υλικό είναι πλήρως κατανοητό, πολύ ενδιαφέρον, ...Μπραουδάκη Νεκταρία
«Αγαπητέ κύριε Κόλλια, Συγχωρήστε μου το γεγονός ότι σας απαντώ κάπως καθυστερημένα αλλά είναι μία δύσκολη εποχή στην εργασία μου με πολύ πίεση και πολλές ώρες εργασίας. Επειδή διανύουμε την τελευταία εβδομάδα του προγράμματος, θα ήλελα καταρχήν να σας ευχα...Χριστίνα Βάβουλη
Είναι ένα πρόγραμμα που σου μαθαίνει να βλέπεις την εξυπηρέτηση απ' όλες τις πλευρές (πελάτη - υπαλλήλου). Δεδομένα που όλοι τα γνωρίζουμε διάσπαρτα σε διάφορα βιβλία ή μέσα απο την ζωή, για πρώτη φορά ήταν όλα αυτά μαζεμένα σε ένα πρόγραμμα, οργανωμένα σε κατηγορίες και β...Βασιλειά Αποστολία Ιόλη
Πολύ ενδιαφέρον και χρήσιμο πρόγραμμα απαραίτητο σε πολλούς επαγγελματίες και μη που έχουν σχέση με την εξυπηρέτηση πελατών. Η συνεχής ανάπτυξη της παράλληλα με την τεχνολογία καθιστά αναγκαία την εκπαίδευση κ επιμόρφωση όλων οσων σχετίζονται με την εξυπηρέτηση πελατ...Βασίλειος Σδράκας
Ο κύκλος μαθημάτων είχε ενδιαφέρον, ήταν εμπλουτισμένος με παραδείγματα, βίντεο και συνεντεύξεις. Μία ευχάριστη εμπειρία.Ελευθερία Τσιρώνη
Ήταν μια ευχάριστη και εποικοδομητική εμπειρία. Χρήσιμες πληροφορίες, συμβουλές και οδηγίες, δοσμένες με απλό και κατανοητό τρόπο. Δεν ήταν καθόλου κουραστικό να το παρακολουθήσει κάποιος εργαζόμενος με ελάχιστο ελεύθερο χρόνο. Θα επέλεγα και πάλι κάποιο πρόγραμμα που θ...Χαραλαμπία Καρυπιδου
O κος Κόλλιας ειναι καταπληκτικός γνώστης του θέματος Ήταν η πιο ωραία εμπειρία στη χρονιά που τελειώνει.Ήταν τέλεια εμπειρία!!!...Λεωνίδας Αντωνόπουλος
Κόστος Προγράμματος
Εκπτώσεις έως 40% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων. Δυνατότητα αποπληρωμής σε 10 μηνιαίες δόσεις.
Προεγγραφή με 80€ για αιτήσεις έως 04/12/2024 και 15% έκπτωση σε όλους λόγω early entry.
Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία λόγω της ενεργειακής κρίσης και του περιορισμού στο διαθέσιμο εισόδημα, παρέχουμε σε όλους διευκολύνσεις και παρατάσεις ως προς την πληρωμή των διδάκτρων τους σε συνεννόηση με τη Γραμματεία. Αυτό σημαίνει στην πράξη, ότι πέραν του ποσού της εγγραφής σας το υπολειπόμενο ποσό των διδάκτρων, δύναται να καταβληθεί σε μηνιαίες δόσεις που σας εξυπηρετούν μέχρι τη λήξη του Προγράμματός σας.
Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.
Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 85_86 κύκλο σπουδών από 28/10/2024 μέχρι και 04/12/2024 ισχύει έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.
Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.
Διάρκεια (μήνες) | 3 |
Δίδακτρα (σε δόσεις) |
|
Αριθμός δόσεων | 3 |
Ποσό δόσης |
|
Δίδακτρα (εφάπαξ) |
|
Δίδακτρα με έκπτωση | ||||
Έκπτωση | 15% | 20% | 25% | 30% |
Δίδακτρα |
|
|
|
|
Δόση |
|
|
|
|
Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ. |
Ομαδα Α: Εκπτωση 30% |
|
Ομαδα Β: Εκπτωση 25% |
|
Ομαδα Γ: Εκπτωση 20% |
|
Ομαδα Δ: Εκπτωση 15% |
|
Ομαδα Ε: Εκπτωση 15% |
|