![ChatGPT και Χρήση του για Επιτυχημένη Διαφήμιση και Digital Marketing](https://elearningekpa.gr/media/cache/course_listing/uploads/courses/images/listing/65c1fff1f0e0d540343366.jpg)
Πληροφοριες Προγραμματος
- Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
- 12/5/2025
- Εναρξη Μαθηματων:
- 19/5/2025
- Διαρκεια:
- 3 Μήνες (65 ώρες)
Εισαγωγή
Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων/ουσών στις σύγχρονες πρακτικές του μάρκετινγκ υπηρεσιών, με προσθήκες σε στρατηγικές που αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη και την αυτοματοποίηση. Στο πλαίσιο αυτό, οι εκπαιδευόμενοι/ες θα εξοικειωθούν με τις διαφορές ανάμεσα στο μάρκετινγκ προϊόντων και υπηρεσιών, τη σημασία της προσαρμογής των μάρκετινγκ στρατηγικών στον τριτογενή τομέα και τη χρήση εργαλείων AI για τη βελτίωση της ποιότητας των υπηρεσιών και της εμπειρίας του πελάτη. Το πρόγραμμα επιδιώκει την κριτική προσέγγιση ζητημάτων, όπως η αναγνώριση και αξιολόγηση της αγοραστικής συμπεριφοράς στις υπηρεσίες, η κατανόηση της σημασίας της εμπιστοσύνης και της αξιοπιστίας στην παροχή υπηρεσιών, καθώς και η διαχείριση της αντιλαμβανόμενης αξίας από τους πελάτες. Επιπλέον, οι συμμετέχοντες/ουσες θα αποκτήσουν δεξιότητες στη χρήση εργαλείων τεχνητής νοημοσύνης, όπως η ανάλυση συναισθημάτων, που μπορούν να εφαρμοστούν τόσο στο φυσικό, όσο και στο ψηφιακό περιβάλλον. Το πρόγραμμα αποσκοπεί στην εφαρμογή αυτών των γνώσεων και εργαλείων στο επαγγελματικό περιβάλλον, βελτιώνοντας την απόδοση των επιχειρήσεων παροχής υπηρεσιών, την εμπειρία του πελάτη και τη διαχείριση της ποιότητας. Παράλληλα, οι επαγγελματίες θα ενισχύσουν τις ικανότητές τους, προκειμένου να καινοτομούν και να προσαρμόζονται στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής.
Tο πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ΤΕΙ καθώς και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ειδικότερα απευθύνεται:
• σε επαγγελματίες, στελέχη και εργαζόμενους του τριτογενούς τομέα,
• σε στελέχη μάρκετινγκ, διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων και επικοινωνίας,
• σε συμβούλους επιχειρήσεων και επαγγελματίες που θέλουν να κατανοήσουν τις στρατηγικές και τα ψηφιακά εργαλεία για τη βελτιστοποίηση της ποιότητας και της εμπειρίας πελατών,
• σε άτομα που θέλουν να εξειδικευτούν στον τομέα του μάρκετινγκ υπηρεσιών, με έμφαση στις σύγχρονες ψηφιακές τάσεις και την αξιοποίηση της τεχνητής νοημοσύνης.
Μαθήματα Προγράμματος
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:
Μάθημα 1 | Το Μάρκετινγκ Υπηρεσιών |
---|---|
|
|
Μάθημα 2 | Κατανόηση της Αγοραστικής Συμπεριφοράς των Πελατών των Υπηρεσιών |
|
|
Μάθημα 3 | Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Υπηρεσίες (4P's) |
|
|
Μάθημα 4 | Το Διευρυμένο Μίγμα Μάρκετινγκ Υπηρεσιών (4+3Ps) |
|
|
Μάθημα 5 | Ποιότητα Υπηρεσιών (Service Quality) |
|
Κόστος Προγράμματος
Εκπτώσεις έως 40% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων. Δυνατότητα αποπληρωμής σε 10 μηνιαίες δόσεις.
Προεγγραφή με 80€ για αιτήσεις έως 26/03/2025 και 15% έκπτωση σε όλους λόγω early entry.
Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία λόγω της ενεργειακής κρίσης και του περιορισμού στο διαθέσιμο εισόδημα, παρέχουμε σε όλους διευκολύνσεις και παρατάσεις ως προς την πληρωμή των διδάκτρων τους σε συνεννόηση με τη Γραμματεία. Αυτό σημαίνει στην πράξη, ότι πέραν του ποσού της εγγραφής σας το υπολειπόμενο ποσό των διδάκτρων, δύναται να καταβληθεί σε μηνιαίες δόσεις που σας εξυπηρετούν μέχρι τη λήξη του Προγράμματός σας.
Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.
Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 87 κύκλο σπουδών από 11/02/2025 μέχρι και 26/03/2025 ισχύει έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.
Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.
Διάρκεια (μήνες) | 3 |
Δίδακτρα (σε δόσεις) |
|
Αριθμός δόσεων | 3 |
Ποσό δόσης |
|
Δίδακτρα (εφάπαξ) |
|
Δίδακτρα με έκπτωση | ||||
Έκπτωση | 15% | 20% | 25% | 30% |
Δίδακτρα |
|
|
|
|
Δόση |
|
|
|
|
Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ. |
Ομαδα Α: Εκπτωση 30% |
|
Ομαδα Β: Εκπτωση 25% |
|
Ομαδα Γ: Εκπτωση 20% |
|
Ομαδα Δ: Εκπτωση 15% |
|
Ομαδα Ε: Εκπτωση 15% |
|
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος
Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου
![Δημήτριος Σπηλιωτόπουλος](https://elearningekpa.gr/media/cache/person_small/uploads/personnel/images/63eb51ae5a9fa090016664.png)
Δημητριος Σπηλιωτοπουλος
Συντελεστές Προγράμματος
Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος
![Μακρυδάκης Νεκτάριος](https://elearningekpa.gr/media/cache/person_small/uploads/personnel/images/5bea841e8b033928901718.png)
Μακρυδακης Νεκταριος
![certificates decoration](/images/background-course-section-certificates-v2.jpg)
Πιστοποιητικά Προγράμματος
Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού
Πότε λήγει το Early Entry;
Απομένουν 43 μέρες για την λήξη του Early Entry