
Πληροφοριες Προγραμματος
- Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
- 14/9/2025
- Εναρξη Μαθηματων:
- 22/9/2025
- Διαρκεια:
- 3 Μήνες (60 ώρες)
Εισαγωγή
Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων/ουσών στις εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης που ενισχύουν και υποστηρίζουν το ψηφιακό μάρκετινγκ. Ειδικότερα, οι εκπαιδευόμενοι/ες θα εξοικειωθούν με τις δυνατότητες που προσφέρουν τα εργαλεία AI για τη δημιουργία και ανάλυση περιεχομένου, τη βελτιστοποίηση διαφημίσεων, τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών και τη στρατηγική λήψη αποφάσεων.
Μέσα από τη θεωρητική κατάρτιση και πρακτικές ασκήσεις, οι συμμετέχοντες/ουσες θα κατανοήσουν πώς η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να εφαρμοστεί σε τομείς όπως το content marketing, το voice και visual marketing, το SEO και το email marketing. Επιπλέον, το πρόγραμμα στοχεύει στην κριτική προσέγγιση των στρατηγικών μάρκετινγκ με τη χρήση AI, παρέχοντας στους/στις εκπαιδευόμενους/ες τη δυνατότητα να αναλύουν δεδομένα, να εντοπίζουν ευκαιρίες, καθώς και να διαμορφώνουν επιτυχημένες διαφημιστικές εκστρατείες. Οι γνώσεις και οι δεξιότητες που θα αποκτηθούν θα μπορούν να εφαρμοστούν σε επαγγελματικά περιβάλλοντα, συμβάλλοντας στη βελτίωση της απόδοσης των επιχειρήσεων και της εμπειρίας των πελατών.
Tο πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ΤΕΙ καθώς και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Ειδικότερα απευθύνεται σε:
• επαγγελματίες και στελέχη επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ και επιθυμούν να ενσωματώσουν τεχνολογίες τεχνητής νοημοσύνης στις στρατηγικές τους,
• στελέχη μάρκετινγκ, διαφήμισης και επικοινωνίας, που επιθυμούν να μάθουν πώς να αξιοποιούν τις δυνατότητες της AI για να βελτιώσουν τη στόχευση, το περιεχόμενο και τις εκστρατείες τους,
• σε επιχειρηματίες και συμβούλους επιχειρήσεων, που θέλουν να κατανοήσουν τις στρατηγικές και τα εργαλεία AI για τη βελτίωση των επιχειρηματικών τους διαδικασιών και της εμπειρίας των πελατών,
• σε άτομα που ενδιαφέρονται για τον τομέα του ψηφιακού μάρκετινγκ, και θέλουν να αναπτύξουν δεξιότητες στη χρήση τεχνητής νοημοσύνης για την ανάλυση δεδομένων, τη δημιουργία περιεχομένου και την υλοποίηση στρατηγικών μάρκετινγκ.
Μαθήματα Προγράμματος
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:
Μάθημα 1 | Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνης στο Digital Marketing |
---|---|
|
|
Μάθημα 2 | Εφαρμογές Τεχνητής Νοημοσύνη στο Μarketing |
|
|
Μάθημα 3 | Σχεδιασμός Προτροπών Τεχνητής Νοημοσύνης για Έμπειρη Χρήση στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ |
|
|
Μάθημα 4 | Χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης για Εκστρατείες Μάρκετινγκ |
|
Κόστος Προγράμματος
Εκπτώσεις έως 40% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων. Δυνατότητα αποπληρωμής σε 10 μηνιαίες δόσεις.
Προεγγραφή με 80€ για αιτήσεις έως 1/09/2025 και 15% έκπτωση σε όλους λόγω early entry.
Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία λόγω της ενεργειακής κρίσης και του περιορισμού στο διαθέσιμο εισόδημα, παρέχουμε σε όλους διευκολύνσεις και παρατάσεις ως προς την πληρωμή των διδάκτρων τους σε συνεννόηση με τη Γραμματεία. Αυτό σημαίνει στην πράξη, ότι πέραν του ποσού της εγγραφής σας το υπολειπόμενο ποσό των διδάκτρων, δύναται να καταβληθεί σε μηνιαίες δόσεις που σας εξυπηρετούν μέχρι τη λήξη του Προγράμματός σας.
Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.
Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 88_89 κύκλο σπουδών από 27/05/2025 μέχρι και 1/09/2025 ισχύει έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.
Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.
Διάρκεια (μήνες) | 3 |
Δίδακτρα (σε δόσεις) |
|
Αριθμός δόσεων | 3 |
Ποσό δόσης |
|
Δίδακτρα (εφάπαξ) |
|
Δίδακτρα με έκπτωση | ||||
Έκπτωση | 15% | 20% | 25% | 30% |
Δίδακτρα |
|
|
|
|
Δόση |
|
|
|
|
Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ. |
Ομαδα Α: Εκπτωση 30% |
|
Ομαδα Β: Εκπτωση 25% |
|
Ομαδα Γ: Εκπτωση 20% |
|
Ομαδα Δ: Εκπτωση 15% |
|
Ομαδα Ε: Εκπτωση 15% |
|
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος
Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Δημητριος Σπηλιωτοπουλος
Συντελεστές Προγράμματος
Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος

Μακρυδακης Νεκταριος

Πιστοποιητικά Προγράμματος
Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού
Πότε λήγει το Early Entry;
Απομένουν 82 μέρες για την λήξη του Early Entry