Πληροφοριες Προγραμματος
- Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
- 7/1/2025
- Εναρξη Μαθηματων:
- 13/1/2025
- Διαρκεια:
- 4 Μήνες (70 ώρες)
Βίντεο Προγράμματος
Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο για το Πρόγραμμα
Εισαγωγή
Σκοπός του προγράμματος "Branding and Rebranding" είναι η πλήρης κατάρτιση των εκπαιδευόμενων στο αντικείμενο του Branding και Rebranding ενός προϊόντος ή μίας υπηρεσίας σε Online επίπεδο. Μέσω της δημιουργίας του απαραίτητου θεωρητικού υποβάθρου, σε συνδυασμό με την πρακτική προσέγγιση, παρέχεται πλήρης εκπαίδευση αναφορικά με τον τρόπο σχεδιασμού, τη διαδικασία επιλογής της ορθής στρατηγικής και τα βήματα υλοποίησης ενός Πλάνου Στρατηγικής Branding για μια επιτυχημένη επιχειρηματική δραστηριότητα στο σύγχρονο επιχειρηματικό περιβάλλον.
Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι/ες θα εξοικειωθούν με τις αρχές του επιτυχημένου Branding και Rebranding και θα κατανοήσουν τους τρόπους και τα εργαλεία ανάλυσης του ανταγωνισμού, προκειμένου να οδηγηθούν στη βέλτιστη στόχευση του κατάλληλου κοινού και τη δημιουργία ενός μοναδικού Brand Personality. Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στο ζήτημα της επιλογής του ονόματος ενός Brand και στον σχεδιασμό της οπτικής του ταυτότητας. Θα παρουσιαστεί αναλυτικά ο τρόπος σχεδιασμού, υλοποίησης και παρακολούθησης ενός Πλάνου Στρατηγικής Βranding προσανατολισμένο στην ανάπτυξη μίας μοναδικής σχέσης με το κοινό. Θα εξεταστούν, επιπλέον, τα βασικά στοιχεία οικοδόμησης ενός Brand, ο τρόπος αξιοποίησης των Μιμιδίων και θα αναλυθούν οι εναλλακτικές στρατηγικές δράσης, με ειδική αναφορά στο ζήτημα του Rebranding. Έμφαση θα δοθεί σε εργαλεία και τεχνικές που εφαρμόζονται σε online επίπεδο. Στα πλαίσια των νέων προκλήσεων και των ιδιαιτεροτήτων του σύγχρονου διαδικτυακού περιβάλλοντος, οι εκπαιδευόμενοι/ες θα αποκτήσουν εξοικείωση με τις διαδικασίες βελτιστοποίησης του Customer Experience και επίτευξης Engagement, καθώς και με τους τρόπους αξιοποίησης του Storytelling και του Copywriting. Ειδική εστίαση θα υπάρξει στους τρόπους μέτρησης της Οnline απόδοσης ενός Brand σε πρακτικό επίπεδο και της διαδικασίας αναγνώρισης των απαιτούμενων ενεργειών αναπροσαρμογής ενός πλάνου Branding.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με συναφή στο αντικείμενο εργασιακή εμπειρία. Ειδικότερα, το πρόγραμμα απευθύνεται σε επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων και νεοφυών επιχειρήσεων, συμβούλους επιχειρήσεων, στελέχη και συμβούλους μάρκετινγκ, στελέχη διαφήμισης, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων καθώς και σε επαγγελματίες που προέρχονται από άλλους κλάδους της οικονομίας.
Μαθήματα Προγράμματος
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:
Μάθημα 1 | Σχεδιασμός και Απόδοση Branding and Rebranding |
---|---|
|
|
Μάθημα 2 | Δημιουργικές Στρατηγικές Branding και Rebranding |
|
|
Μάθημα 3 | Online Branding and Rebranding |
|
Κόστος Προγράμματος
Εκπτώσεις έως 40% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων. Δυνατότητα αποπληρωμής σε 10 μηνιαίες δόσεις.
Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία λόγω περιορισμού στο διαθέσιμο εισόδημα, παρέχουμε σε όλους ειδική έκπτωση 15% στα δίδακτρα για αιτήσεις από 28/10/2024 έως και 07/01/2025 & προεγγραφή με 80€. Η εν λόγω έκπτωση εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον, έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.
Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.
Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 85_86 κύκλο σπουδών από 28/10/2024 μέχρι και 04/12/2024 ισχύει έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.
Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.
Διάρκεια (μήνες) | 4 |
Δίδακτρα (σε δόσεις) |
|
Αριθμός δόσεων | 3 |
Ποσό δόσης |
|
Δίδακτρα (εφάπαξ) |
|
Δίδακτρα με έκπτωση | ||||
Έκπτωση | 15% | 20% | 25% | 30% |
Δίδακτρα |
|
|
|
|
Δόση |
|
|
|
|
Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ. |
Ομαδα Α: Εκπτωση 30% |
|
Ομαδα Β: Εκπτωση 25% |
|
Ομαδα Γ: Εκπτωση 20% |
|
Ομαδα Δ: Εκπτωση 15% |
|
Ομαδα Ε: Εκπτωση 15% |
|
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος
Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου
Σαμαντα Ειρηνη
Συντελεστές Προγράμματος
Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος
Τσαρας Βασιλειος
Καμινακης Κωνσταντινος
Στυψιανου Κυριακη
Πιστοποιητικά Προγράμματος
Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού
Πότε λήγει η Ειδική Έκπτωση;
Απομένουν 27 μέρες για τη λήξη της Ειδικής Έκπτωσης