Early Entry

Google Ads, Youtube Ads and Analytics Νεο

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 14/2/2022
Early Entry

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
4/2/2022
Εναρξη Μαθηματων:
14/2/2022
Διαρκεια:
3 Μήνες (72 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
2.88

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
4/2/2022
Εναρξη Μαθηματων:
14/2/2022
Διαρκεια:
3 Μήνες (72 ώρες)
Πιστωτικες Μοναδες ECVET:
2.88
Έναρξη Μαθημάτων
14/2/2022

Εισαγωγή

Σκοπός του προγράμματος είναι η πλήρης κατάρτιση των εκπαιδευόμενων αναφορικά με το αντικείμενο των Google και Youtube Αds και Analytics. Οι εκπαιδευόμενοι πρόκειται να αποκτήσουν τόσο θεωρητική εξοικείωση όσο και πρακτική επαφή με τον σχεδιασμό και τη δημιουργία ολοκληρωμένων καμπανιών (campaigns) στο Google και το Youtube, καθώς και με την αξιοποίηση των δεικτών απόδοσής τους για την κατάλληλη αναπροσαρμογή των εκστρατειών. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάζεται το περιβάλλον του Google Ads και γίνεται πλήρης επεξήγηση του μενού με βάση τις εκάστοτε τελευταίες ανανεώσεις των πλατφορμών. Στην συνέχεια, παρουσιάζεται ο τρόπος επιλογής στόχου καμπάνιας και αναλύονται οι εναλλακτικοί τύποι καμπανιών με παράλληλο ορισμό στόχου μετατροπών. Ακολούθως, επιχειρείται η εμβάθυνση στη βήμα προς βήμα δημιουργία καμπανιών μέσω της επιλογής του κατάλληλου δικτύου, της επιλογής τοποθεσίας και του κοινού-στόχου. Επιπρόσθετα, γίνεται ειδική μνεία στον τρόπο στόχευσης ανά τύπο καμπάνιας, επεξήγηση των παραμέτρων και δίνεται έμφαση στις τεχνικές Remarketing και Similar Audiences. Ακολούθως, θα παρουσιαστεί διεξοδικά ο τρόπος ορισμού προϋπολογισμού, επιλογής στρατηγικής προσφορών, καθώς και ο τρόπος εύρεσης και αξιολόγησης των λέξεων κλειδιών.

Τέλος, παρουσιάζεται ο τρόπος παρακολούθησης και βελτιστοποίησης της απόδοσης των καμπανιών μέσω της αξιοποίησης και ερμηνείας των σχετικών δεικτών, όπως επίσης και το περιβάλλον των Google Analytics, Google My Business και Google Merchant Center. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με πρακτικό μάθημα, που περιλαμβάνει την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων, οι οποίοι καλούνται να φτιάξουν τη δική τους καμπάνια και να τη βελτιστοποιήσουν μέσω των αντίστοιχων ενεργειών. Το πρακτικό μέρος αποσκοπεί στην εξοικείωση με την αγορά και τις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου δημιουργίας εκστρατειών στις πλατφόρμες αυτές.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής  Εκπαίδευσης/ ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής, καθώς και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με συναφή εργασιακή ενασχόληση. Ειδικότερα, το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και συμβούλους μάρκετινγκ, επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων, στελέχη διαφήμισης, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, σχεδιαστές στρατηγικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και σε bloggers και κειμενογράφους μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Το πρόγραμμα συνοδεύεται από προαιρετικές live streaming συναντήσεις που θα διεξαχθούν σε συγκεκριμένες ημέρες και απογευματινές ώρες.

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Εισαγωγή και Παρουσίαση στο Βασικό Περιβάλλον του Google Ads
  • Στόχος Καμπάνιας και Ανάλυση των Εναλλακτικών Τύπων Καμπανιών
  • Ορισμός Στόχων και Παρακολούθηση Μετατροπών, Εναλλακτικά Δίκτυα, Dynamic Ads, Στόχευση Τοποθεσίας και Ορισμός Γλώσσας
  • Εξειδικευμένη Στόχευση Κοινού ανά Τύπο Καμπάνιας - Ορισμός Παραμέτρων - Remarketing and Similar Audiences
  • Ορισμός Προϋπολογισμού και Επιλογή Στρατηγικής Προσφορών ανά Τύπο Καμπάνιας - Επεκτάσεις Διαφημίσεων
  • Εύρεση και Αξιολόγηση Λέξεων Κλειδιών μέσω Keywords Planner - Ορισμός Αρνητικών Λέξεων Κλειδιών
  • Δημιουργικό Κομμάτι Καμπάνιας και Οριστικοποίηση
  • Ο Ακτιβισμός
  • Analytics και Αξιολόγηση Καμπανιών στο Google Ads Μέρος Α: Επισκόπηση, Επεξήγηση Δεικτών και Ερμηνεία
  • Analytics και Αξιολόγηση Καμπανιών στο Google Ads Μέρος Β: Το Quality Score, η Παρακολούθηση των Στόχων και οι Διορθωτικές Ενέργειες
  • Google MyBusiness and Google Merchant Center
  • Πλήρης Παρουσίαση του Google Analytics
  • Φτιάξτε την Δική σας Καμπάνια στο Google Ads

Κόστος Προγράμματος

Εκπτώσεις που ξεπερνούν το 35% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων. Δυνατότητα αποπληρωμής σε 10 μηνιαίες δόσεις.

Προεγγραφή με 80€ για αιτήσεις έως 8/12/2021 και 10% έκπτωση σε όλους λόγω early entry.

Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία από την πανδημία του Κορονοϊού Covid-19, ενημερώνουμε όλους τους συμπολίτες μας εργαζομένους (αυτοαπασχολούμενους ή μη) που η εργασία τους πλήττεται αυτό το διάστημα, ότι θα έχουν διευκολύνσεις και παρατάσεις ως προς την πληρωμή των διδάκτρων τους σε συνεννόηση με τη Γραμματεία. Αυτό σημαίνει στην πράξη, οτι πέραν του ποσού της εγγραφής σας το υπολειπόμενο ποσό των διδάκτρων, για το διάστημα που εκτιμά ο ΠΟΥ ότι θα διαρκέσει αυτή η περίοδος, δύναται να καταβληθεί σε μηνιαίες δόσεις που σας εξυπηρετούν μέχρι τη λήξη του Προγράμματός σας.

Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Ειδική έκπτωση 20% εφαρμόζεται για όσο διάστημα διαρκεί η πανδημία Covid -19 σε συμπολίτες μας που η εργασία τους αποδεδειγμένα πλήττεται λόγω της πανδημίας. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 70ο κύκλο σπουδών από 1/11/2021 μέχρι και 8/12/2021 ισχύει έκπτωση 10% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 3
Δίδακτρα (σε δόσεις) 450 405 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 150 135 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 430 387 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 383 345 € 360 324 € 338 304 € 315 284 €
Δόση 128 115 € 120 108 € 113 102 € 105 95 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Σαμαντά Ειρήνη
Σαμαντα Ειρηνη
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια International Marketing και Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος "International Business Management" του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής

Συντελεστές Προγράμματος

Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος

Παπαχρυσάνθου Αντώνης
Παπαχρυσανθου Αντωνης
CEO της Internet Growth, κάτοχος του σήματος Google Partners από το 2010 και όλων των Πιστοποιήσεων από Google, HubSpot & Semrush, με σπουδές στο Digital Marketing, τα Μαθηματικά, τον Προγραμματισμό και 12ετή εργασιακή εμπειρία στο Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
Καμινάκης Κωνσταντίνος
Καμινακης Κωνσταντινος
Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών
certificates decoration

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 7 μέρες για τη λήξη του Early Entry