Πληροφοριες Προγραμματος
- Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
- 7/1/2025
- Εναρξη Μαθηματων:
- 13/1/2025
- Διαρκεια:
- 3 Μήνες (72 ώρες)
Εισαγωγή
Σκοπός του προγράμματος είναι η πλήρης κατάρτιση των εκπαιδευόμενων αναφορικά με το αντικείμενο των Google και Youtube Αds και Analytics. Οι εκπαιδευόμενοι πρόκειται να αποκτήσουν τόσο θεωρητική εξοικείωση όσο και πρακτική επαφή με τον σχεδιασμό και τη δημιουργία ολοκληρωμένων καμπανιών (campaigns) στο Google και το Youtube, καθώς και με την αξιοποίηση των δεικτών απόδοσής τους για την κατάλληλη αναπροσαρμογή των εκστρατειών. Στο πλαίσιο αυτό, παρουσιάζεται το περιβάλλον του Google Ads και γίνεται πλήρης επεξήγηση του μενού με βάση τις εκάστοτε τελευταίες ανανεώσεις των πλατφορμών. Στην συνέχεια, παρουσιάζεται ο τρόπος επιλογής στόχου καμπάνιας και αναλύονται οι εναλλακτικοί τύποι καμπανιών με παράλληλο ορισμό στόχου μετατροπών. Ακολούθως, επιχειρείται η εμβάθυνση στη βήμα προς βήμα δημιουργία καμπανιών μέσω της επιλογής του κατάλληλου δικτύου, της επιλογής τοποθεσίας και του κοινού-στόχου. Επιπρόσθετα, γίνεται ειδική μνεία στον τρόπο στόχευσης ανά τύπο καμπάνιας, επεξήγηση των παραμέτρων και δίνεται έμφαση στις τεχνικές Remarketing και Similar Audiences. Ακολούθως, θα παρουσιαστεί διεξοδικά ο τρόπος ορισμού προϋπολογισμού, επιλογής στρατηγικής προσφορών, καθώς και ο τρόπος εύρεσης και αξιολόγησης των λέξεων κλειδιών.
Τέλος, παρουσιάζεται ο τρόπος παρακολούθησης και βελτιστοποίησης της απόδοσης των καμπανιών μέσω της αξιοποίησης και ερμηνείας των σχετικών δεικτών, όπως επίσης και το περιβάλλον των Google Analytics, Google My Business και Google Merchant Center. Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται με πρακτικό μάθημα, που περιλαμβάνει την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευόμενων, οι οποίοι καλούνται να φτιάξουν τη δική τους καμπάνια και να τη βελτιστοποιήσουν μέσω των αντίστοιχων ενεργειών. Το πρακτικό μέρος αποσκοπεί στην εξοικείωση με την αγορά και τις απαιτήσεις του σύγχρονου τρόπου δημιουργίας εκστρατειών στις πλατφόρμες αυτές.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής, καθώς και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης με συναφή εργασιακή ενασχόληση. Ειδικότερα, το πρόγραμμα απευθύνεται σε στελέχη και συμβούλους μάρκετινγκ, επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων, στελέχη διαφήμισης, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, σχεδιαστές στρατηγικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης καθώς και σε bloggers και κειμενογράφους μέσων κοινωνικής δικτύωσης.
Το πρόγραμμα συνοδεύεται από προαιρετικές live streaming συναντήσεις που θα διεξαχθούν σε συγκεκριμένες ημέρες και απογευματινές ώρες.
Μαθήματα Προγράμματος
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:
Μάθημα 1 | Δημιουργία Καμπάνιας στο Google Ads |
---|---|
|
|
Μάθημα 2 | Παρακολούθηση Analytics και Βελτιστοποίηση Καμπάνιας στο Google Ads και το Google Analytics |
|
|
Μάθημα 3 | Πρακτικό μέρος: Δημιουργήστε τη Δική σας Καμπάνια |
|
Κόστος Προγράμματος
Εκπτώσεις έως 40% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων. Δυνατότητα αποπληρωμής σε 10 μηνιαίες δόσεις.
Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία λόγω περιορισμού στο διαθέσιμο εισόδημα, παρέχουμε σε όλους ειδική έκπτωση 15% στα δίδακτρα για αιτήσεις από 28/10/2024 έως και 07/01/2025 & προεγγραφή με 80€. Η εν λόγω έκπτωση εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον, έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.
Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.
Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 85_86 κύκλο σπουδών από 28/10/2024 μέχρι και 04/12/2024 ισχύει έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.
Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.
Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.
Διάρκεια (μήνες) | 3 |
Δίδακτρα (σε δόσεις) |
|
Αριθμός δόσεων | 3 |
Ποσό δόσης |
|
Δίδακτρα (εφάπαξ) |
|
Δίδακτρα με έκπτωση | ||||
Έκπτωση | 15% | 20% | 25% | 30% |
Δίδακτρα |
|
|
|
|
Δόση |
|
|
|
|
Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ. |
Ομαδα Α: Εκπτωση 30% |
|
Ομαδα Β: Εκπτωση 25% |
|
Ομαδα Γ: Εκπτωση 20% |
|
Ομαδα Δ: Εκπτωση 15% |
|
Ομαδα Ε: Εκπτωση 15% |
|
Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος
Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου
Σαμαντα Ειρηνη
Συντελεστές Προγράμματος
Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος
Παπαχρυσανθου Αντωνης
Καμινακης Κωνσταντινος
Πιστοποιητικά Προγράμματος
Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού
Πότε λήγει η Ειδική Έκπτωση;
Απομένουν 26 μέρες για τη λήξη της Ειδικής Έκπτωσης