Early Entry

Οργάνωση και Διοίκηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Μονάδων

Κατεύθυνση: Τουριστικά

Απονέμεται Πιστοποιητικό  Εξειδικευμένης Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 20/5/2024

Το έχουν παρακολουθήσει: 950+ εκπαιδευόμενοι

Early Entry

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
13/5/2024
Εναρξη Μαθηματων:
20/5/2024
Διαρκεια:
10 Μήνες (437 ώρες)

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
13/5/2024
Εναρξη Μαθηματων:
20/5/2024
Διαρκεια:
10 Μήνες (437 ώρες)
Έναρξη Μαθημάτων
20/5/2024

Εισαγωγή

Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οργάνωση και Διοίκηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Μονάδων» αποσκοπεί στο να παράσχει τα απαραίτητα εφόδια σε όσους επιθυμούν να αναβαθμίσουν τις επαγγελματικές τους προοπτικές, καλλιεργώντας, μεταξύ άλλων, δεξιότητες που σχετίζονται με τις ανταγωνιστικές τεχνικές διοίκησης και οργάνωσης τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, τη διαμόρφωση μιας αποτελεσματικής πολιτικής ελέγχου, τη χρηματοοικονομική λογιστική κτλ. Ο εκπαιδευόμενος, ολοκληρώνοντας το πρόγραμμα, να είναι σε θέση να χρησιμοποιεί αποτελεσματικά τα εργαλεία και τις τεχνικές που συνθέτουν το πλούσιο φάσμα της Οργάνωσης και Διοίκησης Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Μονάδων. Στο τέλος του θεωρητικού μέρους του Προγράμματος έχει τη δυνατότητα να μάθει να χρησιμοποιεί Λογισμικό Πρόγραμμα και να το εφαρμόζει σε δεδομένα από τον πραγματικό χώρο εργασίας επιχειρήσεων που συνεργάζονται με το πρόγραμμα.

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Το Ξενοδοχειακό Προϊόν
  • Οργάνωση Ξενοδοχείου (Νέο)
  • Το Έργο του Γενικού Διευθυντή
  • Σχέση Γενικού Διευθυντή και Τμημάτων Ξενοδοχείου
  • Οργάνωση του Τμήματος Υποδοχής
  • Διαχείριση και Έλεγχος των Λειτουργιών του Τμήματος Υποδοχής
  • Οργάνωση του Τμήματος των Ορόφων
  • Οργάνωση Επισιτιστικών Τμημάτων
  • Οργάνωση των Τμημάτων Bar και Μαγειρείου
  • Οργάνωση του Τμήματος Προμηθειών και Ελέγχου
  • Η Επιχείρηση και οι Λειτουργίες της
  • Οργανωτικός Σχεδιασμός και Οργανωτικές Δομές
  • Ηγεσία και Συγκρούσεις στην Επιχειρησιακή Οργάνωση
  • Ανάλυση των Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων της Επιχειρήσεως
  • Περιβάλλον, Τουρισμός, από την πλευρά του Μάρκετινγκ
  • Ταξίδια και Τουρισμός: η μεγαλύτερη Βιομηχανία του Κόσμου
  • Η Σημασία του Τουρισμού Διακοπών και Αναψυχής για το Περιβάλλον
  • Διαχείριση του Τουρισμού για την Επίτευξη της Βιωσιμότητας σε συγκεκριμένους Προορισμούς
  • Μάρκετινγκ Βιώσιμου Τουρισμού στον Προορισμό
  • Δέκα Λέξεις-Κλειδιά για τις Επιχειρήσεις που επιδιώκουν τη Βιωσιμότητα
  • Βιωσιμότητα και Τουρισμός στα Ξενοδοχεία και στους Πόλους Έλξης των Τουριστών
  • Βιωσιμότητα και Τουρισμός στον Τομέα των Μεταφορών και των Τουρ Οπερέιτορ - Διεθνή Παραδείγματα
Μάθημα 5 HRM στις Τουριστικές Επιχειρησεις (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
  • Βασικές Έννοιες Λογιστικής- Τα δυο Λογιστικά Υποδείγματα
  • Εισαγωγή στη Χρηματοοικονομική Λογιστική – Βασικές Λογιστικές Αρχές
  • Ισολογισμός
  • Λογιστική Χρήση και Απογραφή
  • Κατάσταση Αποτελεσμάτων Χρήσης
  • Λογιστικό Γεγονός
  • Το Διεθνές Οικονομικό Περιβάλλον
  • Έννοια και Περιεχόμενο της Τουριστικής Οικονομίας και της Διεθνούς Τουριστικής Αγοράς
  • Διαχείριση Περιουσιακών Στοιχείων, Εσόδων και Προμηθειών
Μάθημα 8 Οργάνωση Τμημάτων Ξενοδοχειακής Μονάδας-Πρακτικές (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
  • Επιχειρηματική Βιωσιμότητα
  • Επιχειρηματικές Δυσκολίες και Επιχειρηματική Αποτυχία
  • Η Επιτυχημένη Επιχειρηματικότητα
  • Διοίκηση και Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων της Επιχείρησης
  • Προώθηση Πωλήσεων και Τιμολόγηση
Μάθημα 10 Ο Ρόλος του Μείγματος Μάρκετινγκ στην Δημιουργία της Στρατηγικής (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
  • Τμήμα Υποδοχής
  • Στελέχωση προσωπικού
  • Κρατήσεις
  • Αφίξεις
  • Εισαγωγή στην Διοικητική Στρατηγική
  • Η Εξωτερική Ανάλυση της Αγοράς και των Παραγόντων της
  • Οργανωτική Δομή και Εσωτερική Ανάλυση
  • Επιχειρηματική Κουλτούρα – Χάραξη Στρατηγικής
  • Στρατηγικές Ανάπτυξης
  • Στρατηγικές Ανταγωνιστικού Πλεονεκτήματος
  • Πρόγραμμα Απογραφής και Ανάπτυξης Στελεχιακού Δυναμικού
  • Πολιτική της Τουριστικής Επιχείρησης
  • Απογραφή Στελεχών και Χαρτογράφηση Διαδοχής
  • Πλάνο Ενεργειών για Επαγγελματική Ανάπτυξη
  • Δραστηριότητες της Υπηρεσίας Προσωπικού
  • Ο Διευθυντής Προσωπικού
  • Προγραμματισμός Ανθρώπινου Δυναμικού
  • Πολιτική Προσωπικού
  • Προσδιορισμός Αναγκών σε Ανθρώπινο Δυναμικό
  • Οργάνωση και Διοίκηση Λειτουργιών
  • Συστήματα Παραγωγής Φαγητών, Μενού, Υγιεινή & Ασφάλεια Τροφίμων και Σύστημα HACCP
  • Οργάνωση Συνεδρίων & Εκδηλώσεων, Ψυχαγωγία & Άθληση Πελατών
  • Αρχές Προβολής και Προώθησης στον Τουρισμό
  • Η Χρήση των Ιστοσελίδων Online Booking, Ratings and Reviews στον Τουρισμό
  • Βήμα προς Βήμα δημιουργία On-Line διαφημίσεων - Facebook Ads
  • Βήμα προς Βήμα δημιουργία On-Line διαφημίσεων - Google Adwords
  • Η χρήση του Google Analytics
  • Η Ανάλυση της Αγοραστικής Συμπεριφοράς του Διεθνούς Τουρίστα
  • Τμηματοποίηση Τουριστικής Αγοράς και Target Group σε Παγκόσμιο Επίπεδο
  • Εργαλεία Τουριστικού Μάρκετινγκ
  • Τουριστική Διαφήμιση και Διεθνές Branding
Μάθημα 18 Τουρισμός και E-Commerce (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
Μάθημα 19 Εφαρμογή ICTs στον Τουρισμό (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
Μάθημα 20 Green Hotel (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
Μάθημα 21 Μελέτες Περίπτωσης για Διεθνή Τουριστική Αγορά (Προαιρετική Live Streaming Συνάντηση)
  • Βασικές Λειτουργίες και Διαχείριση Κρατήσεων
  • Booking Positions και Internet Availability
  • Δημιουργία και Διαχείριση Νέας Κράτησης
  • Πλάνο Reception και Διαχείριση Δωματίων
  • Οικονομική Διαχείριση του Ξενοδοχείου - Λογαριασμοί
  • Δημιουργία και Καταχώρηση Λογιστικών Εγγραφών
  • Διαχείριση Πρακτορείων, Πελατών και Συνεργασιών
  • Παραμετροποίηση Δεδομένων της Εφαρμογής
  • Μελέτη Περίπτωσης 1
  • Μελέτη Περίπτωσης 2
  • Μελέτη Περίπτωσης 3
  • Μελέτη Περίπτωσης 4
  • Μελέτη Περίπτωσης 5
  • Μελέτη Περίπτωσης 6
  • Μελέτη Περίπτωσης 7
  • Μελέτη Περίπτωσης 8

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Κατσώνη Βίκυ
Κατσωνη Βικυ
Καθηγήτρια Τμήματος Διοίκησης Τουρισμού Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
certificates decoration

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει το Early Entry;

Απομένουν 7 μέρες για τη λήξη του Early Entry

Δείτε τι είπαν εκπαιδευόμενοι που παρακολούθησαν το 10μηνο εξ αποστάσεως πρόγραμμα "Οργάνωση και Διοίκηση Ξενοδοχειακών και Τουριστικών Μονάδων"

 

Κόστος Προγράμματος

Εκπτώσεις έως 40% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων. Δυνατότητα αποπληρωμής σε 10 μηνιαίες δόσεις.

Προεγγραφή με 80€ για αιτήσεις έως 26/03/2024 και 15% έκπτωση σε όλους λόγω early entry.

Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία λόγω της ενεργειακής κρίσης και του περιορισμού στο διαθέσιμο εισόδημα, παρέχουμε σε όλους διευκολύνσεις και παρατάσεις ως προς την πληρωμή των διδάκτρων τους σε συνεννόηση με τη Γραμματεία. Αυτό σημαίνει στην πράξη, ότι πέραν του ποσού της εγγραφής σας το υπολειπόμενο ποσό των διδάκτρων, δύναται να καταβληθεί σε μηνιαίες δόσεις που σας εξυπηρετούν μέχρι τη λήξη του Προγράμματός σας.

Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 82 κύκλο σπουδών από 13/02/2024 μέχρι και 26/03/2024 ισχύει έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 10
Δίδακτρα (σε δόσεις) 1400 1190 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 467 397 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 1330 1131 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 1190 1012 € 1120 952 € 1050 893 € 980 833 €
Δόση 397 337 € 374 318 € 350 298 € 327 278 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα