Hospitality Marketing

Κατεύθυνση: Marketing και Πωλήσεις

Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης

Έναρξη Μαθημάτων 20/5/2024

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
13/5/2024
Εναρξη Μαθηματων:
20/5/2024
Διαρκεια:
4 Μήνες (100 ώρες)

Πληροφοριες Προγραμματος

Προθεσμια Υποβολης Αιτησεων:
13/5/2024
Εναρξη Μαθηματων:
20/5/2024
Διαρκεια:
4 Μήνες (100 ώρες)
Έναρξη Μαθημάτων
20/5/2024

Βίντεο Προγράμματος

Παρακολουθήστε το σχετικό βίντεο για το Πρόγραμμα

Εισαγωγή

Η διαχείριση μάρκετινγκ, σ' ένα άκρως ανταγωνιστικό και γρήγορα μεταβαλλόμενο περιβάλλον σαν τον κλάδο της διαμονής, μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην αποτελεσματικότητα και την κερδοφορία των τουριστικών επιχειρήσεων. Οι σύγχρονοι ξενοδόχοι, οι επαγγελματίες και τα στελέχη τουρισμού οφείλουν να παραμείνουν ενημερωμένοι για τις νέες τάσεις και τα σύγχρονα εργαλεία για τη σωστή και βέλτιστη διαχείριση του μάρκετινγκ και της προβολής της επιχείρησής τους.

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των συμμετεχόντων στις έννοιες και διαδικασίες επιλογής, εφαρμογής και ελέγχου στρατηγικής μάρκετινγκ στον κλάδο της φιλοξενίας. 
Μέσα από την παρουσίαση των τελευταίων τάσεων του μάρκετινγκ φιλοξενίας (hospitality marketing), την εις βάθος ανάλυση -ιδιαίτερα των «ψηφιακών προεκτάσεων»- της διανομής, αλλά και μελέτες περιπτώσεων σε διαφορετικά είδη επιχειρήσεων, οι εκπαιδευόμενοι θα εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και θα μπορούν να εφαρμόσουν τεχνικές για την ενίσχυση της προβολής και της ανταγωνιστικότητας της τουριστικής επιχείρησης.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε οικονομολόγους, στελέχη τουριστικών επιχειρήσεων, συμβούλους επιχειρήσεων, επαγγελματίες που προέρχονται τόσο από τους άμεσα σχετιζόμενους χώρους του τουρισμού όσο και από άλλους κλάδους του μάρκετινγκ για να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις του μάρκετινγκ φιλοξενίας (hospitality marketing).

Μαθήματα Προγράμματος

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

  • Ο Κλάδος Φιλοξενίας και το Μάρκετινγκ Φιλοξενίας
  • Το Οnline Περιβάλλον και ο Σύγχρονος Καταναλωτής
  • Εργαλεία Μάρκετινγκ που χρησιμοποιούνται στο Μάρκετινγκ Φιλοξενίας
  • Κανάλια Προβολής και Διαφήμισης
  • Ε-Μarketing
  • Κανάλια και Εργαλεία Πωλήσεων
  • Συμπληρωματικά Κανάλια και Τρόποι Προώθησης
  • Η Τιμή και τα Χαρακτηριστικά της
  • Διαχείριση Περιεχομένου
  • Online Φήμη Ξενοδοχείου
  • Συστήματα Επικοινωνίας
  • Εργαλεία Διαχείρισης
  • Παράγοντες που επηρεάζουν το Performance
  • Δείκτες και Στατιστική Προσέγγιση. Συλλογή και Ανάλυση Δεδομένων
  • Νομική Διάσταση και Ασφάλεια
  • OTA Booking.com
  • Google & Facebook
  • Μάρκετινγκ σε Μικρομεσαίες Ξενοδοχειακές Μονάδες
  • Μάρκετινγκ σε Μεγάλες Ξενοδοχειακές Μονάδες
  • Νέες Τεχνολογίες και Τάσεις στον Κλάδο της Φιλοξενίας. Το Μάρκετινγκ Φιλοξενίας στο Εγγύς Μέλλον

Κόστος Προγράμματος

Ανταποκρινόμενοι στις ανάγκες και στα νέα δεδομένα που έχουν προκύψει στην κοινωνία λόγω περιορισμού στο διαθέσιμο εισόδημα, παρέχουμε σε όλους ειδική έκπτωση 15% στα δίδακτρα για αιτήσεις από 27/03/2024 έως και 13/05/2024 & προεγγραφή με 80€. Η εν λόγω έκπτωση εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον, έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Παράλληλα, ισχύει εκπτωτική πολιτική για Ανέργους (30%), Κατόχους Ευρωπαϊκής Κάρτας Νέων (30%), ΑΜΕΑ (25%), Πολύτεκνους (20%), κ.ά. Δείτε στον παρακάτω πίνακα πως διαμορφώνονται τα δίδακτρα για κάθε ομάδα που δικαιούται έκπτωση.

Για αιτήσεις που έχουν υποβληθεί στον 82 κύκλο σπουδών από 13/02/2024 μέχρι και 26/03/2024 ισχύει έκπτωση 15% λόγω early entry. Η εγγραφή στο πλαίσιο της έγκαιρης προκράτησης θέσης, κατοχυρώνεται με καταβολή μέρους των διδάκτρων ύψους 80 ευρώ. Η αποπληρωμή του υπόλοιπου ποσού γίνεται σε δόσεις κατά τη διάρκεια του προγράμματος.

Η έκπτωση λόγω early entry εφαρμόζεται επί του συνόλου των διδάκτρων εφόσον έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλες εκπτώσεις.

Για τη χορήγηση του πιστοποιητικού είναι απαραίτητη η αποπληρωμή του συνόλου των διδάκτρων.

Δίδακτρα Προγραμμάτων
Διάρκεια (μήνες) 4
Δίδακτρα (σε δόσεις) 500 425 €
Αριθμός δόσεων 3
Ποσό δόσης 167 142 €
Δίδακτρα (εφάπαξ) 475 404 €
Δίδακτρα με έκπτωση
Έκπτωση 15% 20% 25% 30%
Δίδακτρα 425 361 € 400 340 € 375 319 € 350 298 €
Δόση 142 121 € 134 114 € 125 106 € 117 99 €
Εκπτωτική Πολιτική

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Ε.Κ.Π.Α., στο πλαίσιο του μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα της παροχής αυτοχρηματοδοτούμενων προγραμμάτων εξ αποστάσεως επιμόρφωσης, εφαρμόζει ειδική εκπτωτική πολιτική για συγκεκριμένες κατηγορίες εκπαιδευόμενων. Αναφορικά με τους όρους χορήγησης εκπτώσεων και την εταιρική εκπτωτική πολιτική δείτε περισσότερα εδώ.

Κατηγορίες εκπαιδευόμενων που δικαιούνται έκπτωση στα δίδακτρα

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος Προγράμματος

Στοιχεία Ακαδημαϊκού Υπευθύνου

Παπαθεοδώρου  Ανδρέας
Παπαθεοδωρου Ανδρεας
Καθηγητής στη Βιομηχανική και Χωρική Οικονομική με έμφαση στον Τουρισμό, Τμήμα Οικονομικής και Διοίκησης Τουρισμού της Σχολής Επιστημών της Διοίκησης του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Συντελεστές Προγράμματος

Στοιχεία Συντελεστών του Προγράμματος

Δαρδούφας Αλέξανδρος
Δαρδουφας Αλεξανδρος
MSc in Hotel Management, MSc in Human Resources Management
Συράκης Ιωάννης
Συρακης Ιωαννης
MSc in Tourism and Travel Services Management
certificates decoration

Πιστοποιητικά Προγράμματος

Δείτε δείγμα του χορηγούμενου Πιστοποιητικού

Πότε λήγει η Ειδική Έκπτωση;

Απομένουν 17 μέρες για τη λήξη της Ειδικής Έκπτωσης